stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 14:31

Kolla vilket snyggt linne!! Åh, jag älskar att spendera pengar (tack bloggläsare!) så därför passade jag på att beställa hem en sån! Blev en storlek S, har vanligtvis XXS ju.. ;)  Men kanske lika bra om mina sillisar ska sedan få plats i det här linnet eller hur? Haha!


Kommer btw ha en bloppis sen där jag säljer lite grejjer nu inför våren som jag inte kommer kunna ha (pga brösten) eller sånt som jag inte har använt osv! Låter bra va?

 

Visst är jag snäll;

 

- istället för att mata på om att man ska skänka 10 kr till rädda barnen så tar jag hand om riktiga problem, dvs svenskars klädstil!!


(Låren går inte ihop, uuh so kissie-style.. ;) )

 

 



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 13:28

Ja helt ärligt så sitter jag och funderar på om jag kanske skulle bli brunett efter att jag har fixat brösten!! ;) Tänkte antligen en djup brun färg med lite röda pigment i (hade jag en gång i tiden, jättefint var det på mig!) eller om jag ska blanda i massa bruna slingor i mitt hår, dvs ljusbruna, lite mellanbruna osv.. Trots allt är det sommar snart..? Eller vad tycker ni kära läsare?

 

Eftersom det kan lätt bli för mycket om jag ska ha både vitt hår + stora silikonbröst.. Eller det kanske är snyggt? ;) Haha, nej men får se efter att jag har opererat mig om hur jag gör men jag funderar faktiskt på det riktigt ordentligt! Tänk kissie, som brunett..? SKANDAL!!


  


        


Vilken färg var snyggast?

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

 

Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 13:26


Kissie VS andra bloggerskor..


=catfight!



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 11:26


God morgon!



Nu är det 13 dagar kvar till jag ska opereras, gosh så nervös jag är.. Inte för själva operationen utan hur jag ska må när jag vaknar upp ur narkosen! Tänk om jag får superont direkt..? Usch, hope not! Sen kan man ju inte låta bli att tänka “tänk om dom blir för stora, tänk om dom blir helt snea eller tänk om dom blir för små..?”

 

Nej, men det blir nog bra.. ;) Tror inte ni också det? Dock får ni ju stå ut att jag kommer sitta och klaga i en vecka här i bloggen om hur ont jag har och att alla kan flyga och fara.. Har redan fått min pojkvän att aggera slav för mig under den veckan.. ;) Bäst för honom?!



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 20:19

Alla “blondinbloggare” sitter och skriver om hur jobbigt det är pga alla fördomar som finns mot blondiner. Ja, vissligen men vi kan tjäna pengar på det! Tror du att en “ghetto-tjej” som har massa fördomar mot sig kan göra det..? Nej, det är inte lika intressant för dom är inte rika och glamourösa! Gingers, nej dom är för konstiga och prickiga.. Feta? Nej dom är inte sexiga och till dragande, osv! Här skriver jag iaf om mina fördomar som jag har, för erkänn det eller ej så har alla dom mot alla!


Förortsbarn:


Mina fördomar är att dom är våldsamma, fattiga och har ett dåligt ordföråd: vilket leder till att dom blir våldsamma, det är väl lättare att slåss om man inte kan kommunicera? Som apor kan man säga.. Men givevis behöver det inte stämma,samma sak som med “korkade blondiner”. Visst, det finns korkade blondiner men alla är inte det. Samma gäller väl förortsbarn.. Typ..

Gingers:


Dom ser jag so folk som är väldigt tysta eftersom dom är oftast väldigt oattraktiva Vilket jag också skulle ha varit kanske om jag var en så kallad “gingerkid”. Men det kanske finns snygga rödhåriga också, vem vet? Som sagt, detta är ju fördomar – som alla har mot stort sätt alla!



Blondiner:


Bitchiga och diviga, men det är ju inte alla! Nu för tiden finns det så mycket olika salgs blondiner, vi har ju dom som mig som ser lite mer “extrema” ut och sen har vi dom fulare som ser ut som blondinbella. Därför har jag olika fördomar mot olika blondiner haha.. Men det roliga är att jag har fördomar mot blonda tjejer med silikon, tänker ofta att dom bara är blåsta osv.. Lite komiskt va?

“Rakade”


Skinnheads, våldsamma och fördomsfulla. Dom är jag lite smårädd för, inte för jag vet varför.. Även om dom var skinnheads allesammans så skulle dom inte vilja mig någonting illa..? Men har emot folk som använder våld, dom är så primentiva.. Klassar dom i samma klass som apor helt ärligt!






Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 20:17

*skojja*..


NOT, nej saken är den nu att varför ska dom hålla på klaga på solarium medans det finns värre saker? Tex, doktorer som ger ut botox till minderåriga som läser min blogg för att dom vill också förstora sina läppar efter att dom har sätt mig göra det, och sedan förstör han deras läppar..? Är inte det någonting som borde läggas fokus på, kanske försöka sätta honom bakom galler istället för våra kära solaruim-rör..?


Dock tycker jag att dom kan sätta en åldersgräns på solarium, 18 år?


Ja det låter bra! 18 åriga vet ju mycket bättre + vi slipper då fjortisar som springer runt där inne då och tar upp våran tid! Dessutom, att dom ens “uppmuntrar” företag att ta bort solarium.. Alla gör allt för att tjäna pengar, det finns ingen moral bakom företag nu för tiden. Hur mycket moral finns det i min blogg när jag uppmunar folk att inte vara rödhåriga, bleka och feta..?



Gå in här för att läsa mer ————> LÄNK




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 17:55

Kan inte låta bli att shoppa inför hösten.. Hehe, men ni vet hur det är när man har pengar? Eller ja kanske inte alla, men nu när jag kan köpa vad jag vill så kan jag inte låta bli! Sitter och kollar på dom här 3 väskorna, 2 av dom var ju med i imorse i bloggen i dom där olika outfitsen som jag la upp, visst var dom snygga btw..? ;) Att köpa nytt är iaf ett måste, skulle aldrig kunna gå runt med förra årets väska i år igen..? Känns det inte smutsigt på nått sätt..?




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 17:54



Alla har väll varit medlem på playahead..? ;) Det har jag, jag var alltid 1a på topplistorna och var väldigt populär haha! På den tiden var jag inte känd som kissie, utan jag hörde faktiskt folk på tunnelbanorna viska ibland “det där är ju different_taste..”, vilket var mitt playaheadnamn, HAHA! Så jag har alltid varit lite känd, eller hur? ;)


Här har ni ett drös bilder från dom album som fanns hos mig.. ;)




Jag och min vän Oscar, vi har fortfarande kontakt idag dock träffas vi inte så ofta! Vi lärde känna varandra genom playahead faktiskt, jag var kär i hans kompis när jag var myycket yngre. Han hette Tobias kommer jag ihåg.. Vi gick på gröna lund som dejt, haha!

 

 


Jag och denna Tobias som jag var så kär i (längst ut till vänster)

 

 

Min första pojkvän Kristoffer, han bor ute i Märsta om jag kommer ihåg rätt.. Han var lika fjortis som jag, jag blonderade hans hår (det blev orange/gult..) och han tyckte han var snyggast i världen! Haha det var han dock inte, han var en bonde och en toffel.. Haha, usch!

 

 

Min pojkvän Robert som jag endast blev ihop med för att göra en gammal vän avundsjuk, Fanny. Dock visade det sig att dom hade legat med varandra innan jag träffade honom, och hade hade blivit smittad med en sjukdom så jag dumpade honom..

 

 

Jag var väldigt populär.. ;) Haha detta skrev en kille som heter Philip på sin vägg! Han bodde jättenära min mamma i farsta.. Brukar se honom på stan då och då, dock undviker jag gärna honom..

 

 

 

Jag och Claudia åkte limmo för första gången, det var till en “fjortis fest” dvs SBN tror jag..? Vi var nog värdinnor eller nått i den stilen, drf fick vi limmon haha! ;)

 

 

(jag i gult)

 

 

(jag i gult)

 

 

Det var många hemmafester tillsammans med min dåvrande kompis Cornelia som jag kom väldigt bra överrens med. Det är synd att det slutade så dåligt mellan oss för vi hade det verkligen jätteroligt kommer jag ihåg! På den tiden bloggade jag och började bli stor.. Kommer ihåg att just på den festen så kom det fram en tjej för första gången och sa att hon läste min blogg, jag och Cornelia sprang runt och skrek “KISSIE ÄR KÄNDIS!!!”

 

 

 

 

Yttligare en hemmafest som var hos någon jag inte kännde fast tillsammans med Cornlia haha.. Killen på sista bilden har jag för mig att jag pussade på vägen hem från festen då vi alla åkte buss, han földe med en bit men fick inte komma med hem haha!  Tur det..? ;) Då var jag även vän med en tjej som hette Fanny, vi hade sedan stoora bloggbråk som blev kända! Även det hjälpte mig bli bloggkändis.. ;)

 

 

Jag åkte tunnelbana, hade då inte min blogglön så jag kunde åka taxi haha!

 

 

 

 

 

Fjortisbilder i spegeln.. ;)

 

 

Första cambilden när jag hade blonderat håret.. Ser ni gangster tröjjan? ;) Den fick jag från en thailändsk kille som ville bli min pojkvän. Han sa att han skulle skjuta alla som “jiddrade” med mig, och jag tyckte det var jättegulligt! Dock hånglade jag med hans vän samma kväll, han var en ginger.. UUUUEW!!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards