stoppakissie

Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Jag för några år sedan.. ;)

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 17:54



Alla har väll varit medlem på playahead..? ;) Det har jag, jag var alltid 1a på topplistorna och var väldigt populär haha! På den tiden var jag inte känd som kissie, utan jag hörde faktiskt folk på tunnelbanorna viska ibland “det där är ju different_taste..”, vilket var mitt playaheadnamn, HAHA! Så jag har alltid varit lite känd, eller hur? ;)


Här har ni ett drös bilder från dom album som fanns hos mig.. ;)




Jag och min vän Oscar, vi har fortfarande kontakt idag dock träffas vi inte så ofta! Vi lärde känna varandra genom playahead faktiskt, jag var kär i hans kompis när jag var myycket yngre. Han hette Tobias kommer jag ihåg.. Vi gick på gröna lund som dejt, haha!

 

 


Jag och denna Tobias som jag var så kär i (längst ut till vänster)

 

 

Min första pojkvän Kristoffer, han bor ute i Märsta om jag kommer ihåg rätt.. Han var lika fjortis som jag, jag blonderade hans hår (det blev orange/gult..) och han tyckte han var snyggast i världen! Haha det var han dock inte, han var en bonde och en toffel.. Haha, usch!

 

 

Min pojkvän Robert som jag endast blev ihop med för att göra en gammal vän avundsjuk, Fanny. Dock visade det sig att dom hade legat med varandra innan jag träffade honom, och hade hade blivit smittad med en sjukdom så jag dumpade honom..

 

 

Jag var väldigt populär.. ;) Haha detta skrev en kille som heter Philip på sin vägg! Han bodde jättenära min mamma i farsta.. Brukar se honom på stan då och då, dock undviker jag gärna honom..

 

 

 

Jag och Claudia åkte limmo för första gången, det var till en “fjortis fest” dvs SBN tror jag..? Vi var nog värdinnor eller nått i den stilen, drf fick vi limmon haha! ;)

 

 

(jag i gult)

 

 

(jag i gult)

 

 

Det var många hemmafester tillsammans med min dåvrande kompis Cornelia som jag kom väldigt bra överrens med. Det är synd att det slutade så dåligt mellan oss för vi hade det verkligen jätteroligt kommer jag ihåg! På den tiden bloggade jag och började bli stor.. Kommer ihåg att just på den festen så kom det fram en tjej för första gången och sa att hon läste min blogg, jag och Cornelia sprang runt och skrek “KISSIE ÄR KÄNDIS!!!”

 

 

 

 

Yttligare en hemmafest som var hos någon jag inte kännde fast tillsammans med Cornlia haha.. Killen på sista bilden har jag för mig att jag pussade på vägen hem från festen då vi alla åkte buss, han földe med en bit men fick inte komma med hem haha!  Tur det..? ;) Då var jag även vän med en tjej som hette Fanny, vi hade sedan stoora bloggbråk som blev kända! Även det hjälpte mig bli bloggkändis.. ;)

 

 

Jag åkte tunnelbana, hade då inte min blogglön så jag kunde åka taxi haha!

 

 

 

 

 

Fjortisbilder i spegeln.. ;)

 

 

Första cambilden när jag hade blonderat håret.. Ser ni gangster tröjjan? ;) Den fick jag från en thailändsk kille som ville bli min pojkvän. Han sa att han skulle skjuta alla som “jiddrade” med mig, och jag tyckte det var jättegulligt! Dock hånglade jag med hans vän samma kväll, han var en ginger.. UUUUEW!!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Personligt Personligt - 17 mars 2010 18:08

Nää...vet ni vad kära StoppaKissie läsare...   Ja ger upp denna blogg nu, ja har gett de så många chanser nu, men de går inte bättre för de.   Så, ja...Jag får TACKAR för mig...och hoppas att de kanske finns någon annan där ute som tar tag i ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:22

Nej vad roligt, titta vad jag hittade när jag läste runt lite på aftonbladet.. *hihi*, inte så ovanligt nu för tiden att jag kan sitta och läsa om mig själv! Kan ibland ta några sekunder innan jag lägger märkte till att den som dom nu kallar Sveriges...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Jag ser rätt full ut på bilden.. Tycker inte ni också det? Haha!     Snart åker vi tillbaka! Glöm inte att tävlingen avslutas den 23e!         Texter & Bilder Kommer från Kissie ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Hej igeen!     Hemma igen, så skönt.. Så jäkla kallt nu mot kvällen, brr!! Och jag som bara hade skinnjacka, men vill man vara fin så.. *hihi*! Vi började iaf fimla på Strueplan, gick jättebra och det var jättreroligt! Många söta bloggläsare k...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:20

Nu kilar jag iväg och ska möta Steffi, vi ska träffas på Stureplan nu och filmas lite! Så vill ni komma med lite är det bara att vara vid Stureplan om ca 30 min! Ska nämligen möta upp lilla Steffi vid Svampen!     SES DÄR!          ...

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards