stoppakissie

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Shopping! ♥

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 13:57

Nu är jag tillbaka efter shopping + fika! Myyysigt! Vi gick runt i Gallerian idag, träffade på många söta bloggläsare som vanligt som jag tog bild med, naaw.. Sen köpte jag lite grejjer inför Gran Canaria resan, wihoo! Köpte bland annat ett par shorts, såå snygga! Kofta/tröjja, och ett par superläckra skor för att jag skulle få en hel outfit, perfekt va? ;) Gick på ca 3 000 kr bara! Älskar top shop!


Förutom det snackade vi lite skit om killar och sådär, det hör ju till! Eller hur? ;) Det är ju så himla många rykten om vad som hände nere i Spanien egentligen.. Men what happends in Gran Canaria, stays in Gran Canaria! Supertaggad på att få åka iväg nu igen verkligen, längtar!! Som sagt är det den 7e April vi åker.. *hoppas inte stalkern dyker upp vid arlanda nu btw..*







Suuupersnygga på! 1 500 kr gick dom på..





Spray för att skydda skorna, ca 200 kr kanske..?




Shorts, också från topshop.. Ca 600 kr..



Tröjja, också 600 kr..



Foundation, eyeliner och hårinpackning!



Texter & Bilder Kommer från Kissie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Personligt Personligt - 17 mars 2010 18:08

Nää...vet ni vad kära StoppaKissie läsare...   Ja ger upp denna blogg nu, ja har gett de så många chanser nu, men de går inte bättre för de.   Så, ja...Jag får TACKAR för mig...och hoppas att de kanske finns någon annan där ute som tar tag i ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:22

Nej vad roligt, titta vad jag hittade när jag läste runt lite på aftonbladet.. *hihi*, inte så ovanligt nu för tiden att jag kan sitta och läsa om mig själv! Kan ibland ta några sekunder innan jag lägger märkte till att den som dom nu kallar Sveriges...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Jag ser rätt full ut på bilden.. Tycker inte ni också det? Haha!     Snart åker vi tillbaka! Glöm inte att tävlingen avslutas den 23e!         Texter & Bilder Kommer från Kissie ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Hej igeen!     Hemma igen, så skönt.. Så jäkla kallt nu mot kvällen, brr!! Och jag som bara hade skinnjacka, men vill man vara fin så.. *hihi*! Vi började iaf fimla på Strueplan, gick jättebra och det var jättreroligt! Många söta bloggläsare k...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:20

Nu kilar jag iväg och ska möta Steffi, vi ska träffas på Stureplan nu och filmas lite! Så vill ni komma med lite är det bara att vara vid Stureplan om ca 30 min! Ska nämligen möta upp lilla Steffi vid Svampen!     SES DÄR!          ...

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Skapa flashcards