stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 30 januari 2010 00:19

Ja, jag får som sagt inte dricka alkohol 7 dagar innan operation och det är nu 5 dagar kvar! Så ikväll blir det endast vatten.. “Man kan ju har roligt utan alkohol”.. Höhö nej men det är klart man kan ha det! ;) Nästan roligare om alla andra är stupfulla medans man själv mår hur bra som helst!


Ikväll fyller min kompis Nickys kusin år, så vi ska fira henne! Så först ska vi hem till Nicky, taxin kommer nog när som helst.. ;) Rosanna ska möta upp mig här i Fridhemsplan! Bäst för henne, har mutat henne med 20 drinkbiljetter på Cafét för att hon skulle hänga med ut ikväll haha.. Jaja, nu ska jag och min LV dra ut!

 

Hörs imorgon!

 

“Kissie åker bara taxi!”

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 30 januari 2010 00:18

Tröjja: Monroé (Struegallerian)



Leggins: http://chique.se



Skor: TOPSHOP




Texter & Bilder Kommer från Kissie


Av Personligt Personligt - 29 januari 2010 19:42

Hittade denna artikel genom min brors blogg.. Jag säger bara.. VILKET SKÄMT! Ska staten lägga ner pengar på unga mammor så dom kan plugga..? Hör ni själva hur det låter? Är man dum nog och blir en såkallad ung mamma för man skylla sig själv. Har man gjort det största misstaget en ungdom kan göra (dvs skaffa barn) får man ta kosekvenserna, och inte dvi som betelar skatt!!


Åh.. Jag tycker detta är riktigt orättvist, ja jag gör verkligen det och önskar att staten inte kommer ge ett enda öre till dom här skolorna. Pengarna borde läggas på dom skolorna som redan finns om något – studenter trivs inte som det är nu - så varför inte satsa på dom som faktiskt har en framtid..? För snälla, vem vill ha en ung mamma som anställd..? Nej inte många, ska man jobba så måste man kunna jobba dom tiderna som sägs. Det går inte när man har ett barn!


Så skyll er själva, “unga mammor” -

om ni vill folk ska tycka synd om er -

försöker inte bli acepterade i jobbvärlden..


 

http://www.metro.se/2010/01/28/96119/tufft-for-unga-foraldrar-att-klara-av/



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 29 januari 2010 19:41

 

Jag just nu..

 
 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 29 januari 2010 19:40

JUSTE!


Nu på måndag ska jag vara med i Aschberg igen.. ;) Vi ska prata om mode och jag ska vara reporter på Stockholm Fashion week för kanal 8.. ;) Spännande va..? Taxin kommer till mig halv 10 och ska vara vid Berns klockan 10 för att börja filma! Vi ska vara backstage såklart så ska jag kolla runt och dömma kläder/desigerns.. Roligt va?! Dock har jag ingen aning om vad jag ska säga i tv kameran.. Ska bland annat snacka med Desigern Daggmar!

 

 

 


 

Sist jag var där..;)

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 29 januari 2010 19:39

Har ni sett den nya Ipad..?! Hur cool som helst, sån måste jag bara köpa.. Dock är nackdelen att man måste tydligen köpa ett heelt nytt 3g-nätvärk, så alla som redan har ett måste betala för yttligare ett.. That sucks, right..? Men jag har råd med det, som tur är.. ;) Hehe nej men det är som en väldigt platt dator, fast med touchscreen!


Perfekt för mig som Sveirges största bloggerska om jag behöver blogga på stan.. *blink*




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 29 januari 2010 14:53

1. “Pure Facial Mask, Purifying Seaweed”

 

 

2. “Collistar Infinito Mascara Strass Effect Top Coat”



Ansiktsmasken är en sjögräsmask! Haha, visst låter det äckligt..? Den ska iaf hjälpa skadad hy, den innehåller mycket vitamin-c, hoppas det funkar! “Återställer elasticiteten och stärker cellstrukturen”, ja ska testa den snart iaf.. ;)



Sen mascaran är ett “top coat”, dvs man lägger det över mascaran. Den gör så att ögonfransarna glittrar, läckert va?! Synd att jag inte ska gå ut ikväll.. Vill så gärna testa den haha..



Allt kommer från —> http://eleven.se


Collistar Infinito Mascara Strass Effect Top Coat



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 29 januari 2010 14:52

God morgon! Eller.. God eftermiddag haha..


Sry för en sån sen uppdatering men har varit och gjort lite grejjer nu på morgonen som är hemliga.. ;) Men så kan det vara ibland! Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket..? Blir iaf bra uppdatering idag med tanke på att jag inte får gå ut och dricka alkohol ikväll.. Det är 6 dagar kvar till operationen nu och då gäller det NO ALCOHOL! Men det är inga problem, har ändå ingen lust att gå ut när det är såhär kallt.. Hur kul är det då att gå runt med sina fina klackar medans man fryser om tårna och skorna blir förstörda?!


Vad ska ni kära läsare göra ikväll då.? Ni kanske ska festa, då får ni festa lite extra åt mig tycker jag också haha! 



Naaw.. Lilla jag igår på isen! ;)

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards