stoppakissie

Alla inlägg under december 2009

Av Personligt Personligt - 27 december 2009 21:26

Ja hoppas alla har haft en rolig och bra Julafton...Nu är det bara Nyår kvar...

Och med det har ja bestämt att ja kör igång igen efter nyår..efter som det är endel att göra nu...


Ja vet dock inte om de kan vara så att det har dykt upp något jobb för min del...Men om inte...då ska vi toppa denna bloggen och med det hoppas ja ni vet vad det innebär.


GOTT NYTT ÅR!!!

Av Personligt Personligt - 15 december 2009 11:50

Som ni kanske vet så fick vi inte vara kvar på blogg.se och vi trivs inte så bra med bloggplatsen...men det är nått vi får vänja oss vid..


Det är även så att den andre personen som hjälpte till inte längre hjälper till.

så just nu är jag ensam om att sköta denna bloggen, jag håller på att fixa så att allt är klart innan ja kör igång, så titta in då och då så kanske ja har kört igång igen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Skapa flashcards