stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 23:12


Direkt när jag orkar gå till Bobby efter operationen ska jag färga håret! Jag ska också färga om ögonbrynen och göra lite annat.. Ni lär ju se förändringarna.. ;)

 

 



Hur tror ni att det blir,

tror ni det kommer passa mig?

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 21:14

         


Innan playahead stängs ner för gått (dvs den 1a mars) så ska jag lägga upp alla bilder från min album där så ni kan se hur jag såg ut för några år sedan, innan Kissie föddes.. ;)  Det finns fler längre bak i bloggen till er som missade dom! Sida 4 tror jag det var..

 

————————————————————————————————-

 

 



Här har vi en bild med 2 klasskamrater från min första skola som jag gick i, Sarah och Anton! Det var min första hemmafest här på Kungsholmen (ca 6 år sedan nu kanske..?) och min sista haha! Det slutade med att det var ca 70 personer inne i lägenheten, polisen kom, någon hade satt på gasen så tur att polisen kom faktiskt (annars hade väll lägenheten exploderat och det hade inte funnuts någon kissie!)! Dagen efter kom min pappa bror (pappa var bortrest) och hjälpte till att städa undan, det var snus i taket och på väggarna.. *usch vilket folk man kännde då*



Såhär såg mitt hår ut också en gång i tiden! Mörkbrunt med lite röda skiftningar, syns inte så tydligt på bilden eftersom jag använde mig av min uråldriga cam på pappas dator i våran extra hall (ja, vi bor så stort så vi har 2 hallar.. ;) )! Men visst var det snyggt? Samma frisyr som jag har nu för tiden mer eller mindre men betydligt mörkare!





Jag och Claudia hängde på ung 08 sommar, efter sommar! Här hade vi varit inne i ett tält och målat, det här är Claudias teckning om jag inte mins fel och det är Claudia till vänster och jag till höger haha!





Jag och Sarah (hon från första bilden längst upp) var väldigt bra vänner utanför skolan också och hängde på UNG 08 under sommaren vi med. MEN SER NI VAD JAG HAR PÅ MIG?! Gult hår, någon svart tröjja, röda fula shorts från h&m och sedan puma skor i svart och gult till det..?! Sen inte för att glömma min blekhet.. Herregud.. Men minns iaf att jag var jättestolt när jag hade hittat den här “smygbilden” och använde den på playahead hela tiden.. ;)




Jag  (till höger) och Sarah igen i Romme med klassen! Här hade jag brunt hår, ser ni? ;)




Jag och en tjej som hette Ida.. Minns inte hur jag lärde känna henne men hon stötte på min lillebror hela tiden genom att visa sina bröst. Värre fjortis fick man leta efter då, hon hade en “lek” där man visade bhn varje gång man såg en röd bil.. Haha!



Oj oj, jag gillade EMOS en gång i tiden. Han på bilden heter Niclas och var min stora kärlek! Hon bodde dock inte i Stockholm och var olyckligt kär. Han bodde ut i skara typ (bland kor) och jag hade köpt biljetter till honom en dag, men missade tåget och grät i en hel dag nästan haha! Vet inte hur det är med honom idag.. Säkert skärt sönder armar och ben, HAHAHA så hemsk jag är.. ;)




Här går jag runt och håller hand med en kille från en hemmafest *vill inte nämna hans namn*.

 

 


Här har vi tydligare bild på när jag var brunett, har visat den förut för länge sedan (kommer ni ihåg..?), ja jag kommer iaf ihåg när jag tog den där bilden haha! Hade satt kameran på självutlösaren på en stol och satt och posade sådär i minst 10 sekunder! Det var dessutom i min förra, lilla mini-säng! Haha så sött.. ;)




Haha 2 idioter som jag och Claudia umgicks med förut.. Dom gick i hennes skola och vi var på bio med dom och gick runt på olika hemmafester! Träffade på dom förut btw.. Dom såg likadana ut!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 20:15

Jag får be om ursäkt för en kass uppdatering i dag....

Men även om ni kanske inte tror det så har jag ett liv utanför denna StoppaKissie blogg..

 

Har haft fullt upp precis heela dagen fram tills nu...

 

Kanske även ska säga så att, denna veckan kommer ja börja jobba igen, så ja vet inte hur det kommer att gå med denna bloggen....

Kommer förmodligen jobba mellan 10-18 varje dag....antingen kör ja på och uppdaterar allt när ja kommer hem, eller så får ja helt enkelt lägga ner StoppaKissie bloggen, vilket vore tråkigt...

 

vi får se hur det blir, jag hör av mig om det kommer några nya nyheter!

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 20:13

“Hej heeeeej, nu är den riktiga Kissie tillbaka för att spela in en videoblogg igen om mitt ytterst spännande liiv! *Fniss!* Råkade visa tutten igen dock.. *Fniss!* Men det skadar aldrig, jag menar – jag måste ju få fler manliga bloggläsare också?! Hihi, *fniss!* Berättar lite också om ankan som jag har i läpparna, och nu på axlarna hihi! Hoppas bara inte blondabella läser det här, hon är ju en sån bra förebild och det är inte jag och då kanske hon säger att jag inte får blogga längre..? :( Hihi näääh det händer nog inte, jag är ju Sveriges största bloggerska!! *fniss*”




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 20:12

Det är folk som undrar vad som hände med att jag skulle köpa hund, det ska jag fortfarande göra..?! ;) Hunden ligger dock i magen fortfarande hos sin mamma, ska faktiskt köpa från samma uppfödare som Amir gör! Dom ska bli syskon!! Naw.. So cute! Dom kommer bli BFF och ha matchade outfits.. Haha..


Nej men jag ville vänta tills efter operationen, jag vet om att det krävs mycket när man skaffar hund därför kan jag inte ligga hemma och ha ont. I april-månad när vi får hämta hundarna är jag färdigläkt för länge sen och redo att ta hand om min lilla mini-kissie i chihuahua form!




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 20:11


Peace-handsmycke designat av MIG. Finns i silver och guld, både kostar 120 kr styck! Kommer komma fler designer men börjar med denna.. ;) Riktigt kissie-style dvs! Är du intresserad, maila mig på alexandranilsson@live.se, märk mailet “handsmycke”. Skriv om du vill ha guld eller silver också om du har tex extra smal handled osv!


OBS: All betalning sker via överförning (träffar inte upp läsare dvs..)!




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 20:10



MUMS!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 20:09

 

“Du kommer skylla ifrån dig på någon sjukdom så du slipper operera dig! Åh du bara ljuger!!”


SVAR:


1. Tror ni seriöst att jag gör bröstoperationen för ERAN SKULL..!? Haha, en sak som jag har faktiskt märkt med er bloggläsare att ni tror att ni är “center of attention” i mitt liv. I’m sorry men så är verkligen inte fallet.. Det är snarare tvärt om, håller ni inte med..? ;)


2. Jag tänker operera mig oavsätt om jag är sjuk eller inte, det har ni absolut ingenting med att göra!


Det är verkligen oroväckande när ni bloggar/skvallerbloggar skriver om bröstoperationen som att ni faktiskt hade något att säga om det..? Det har ingenting med min blogg att göra, förutom att jag skriver om operationen eftersom – oj min blogg handlar om enbart mig?! Någon som har missat det..? ;)


Sen det här med att jag skulle åkt till Argentina för att vara med i wipe out, andledningen till varför jag inte riktigt orkar skriva om varför jag inte åker idag är för att vad jag än skriver så tror ni att allt jag gör är “ett pr-trick”. Så fine, tro att ni har rätt om all ting men tro inte heller ni förtjänar att få höra om sanningen från mig se då heller! ;)


 



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards