stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 18:48


Maila alexandranilsson@live.se om ni är intresserade av kläderna. Jag möter inte upp läsare om ni inte har möjligheten att komma till Kungsholmen, så alla pengar först över till mitt konto så skickas allt via posten!




Maila: “Bloppis mini-päls”

 

PRIS: 100 KR!



MAILA: “BLOPPIS-PÄLS-KOFTA”

PRIS: 100 KR


(Korllrosa- skitsnygg till bränna)

 

MAILA: “BLOPPIS-ELISERYAN”

PRIS: 450 KR


(Äkta skinn, kort modell, orginalpris 3 000 kr!!)

 

MAILA: “BLOPPIS-SKINJACKA”

PRIS: 900 KR



MAILA: “BLOPPIS-PLJAETTJACKA”

PRIS: 200 KR



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 15:00



Från: http://loveplexi.se ;)



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 13:55

Äntligen fick jag tag på min läkare! Jag ska dit igen har jag bestämmt, måste dubbelkolla vilka implantat jag ska ha! Tydligen är det “lång tid kvar” innan jag ska operera mig, så att ändra inlägg var inte försent! *Pust* Jag vill som sagt ha en D och tror att 480 cc blir för stort! Har pratat med många tjejer nu som har opererat sig och haft samma storlek som jag har nu och fått betydligt större än D.. Tur att jag har såna fina bloggläsare som kan hjälpa mig!! ;)

 


 

 


Hehe, liiite för stora..?

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 12:43

God morgon! ;)


Sovit gott? Jag har det! Jag hade hört att det skulle ha varit en snöstörm inatt..? Men jag märkte verkligen inte av den, vissligen snöar det nu men folk sa att det skulle bli flera decimenter snö utanför..? Nåja, tur att det inte stämmde, eller hur?


Vaknar iaf upp som vanligt med massa fanbrev! Känns som att det börjar bli vardagsmat för mig..? ;) Inte för att man klagar, älskar att bli beundrad av mina fans och jag blir alltid på jättebra humör! Sparar ju ALLA mina fanbrev i en fin låda, funderar på att ha en fanvägg hemma med allt jag får från er läsare.. Skulle inte det vara kul? Finnas i Kissies rum, på väggen?! Haha!





Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 11:09




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 22:19

Ni vet att jag var ute på stan idag med min pojkvän? Även han skulle shoppa lite (annars hade vi nog inte kunnat vara ihop *host host*), han köpte ett par skitsnygga skor från dolce and gabbana.. ;) Ohyeah! Skitläckra, dock var det inne på gate one, där snyggingen jobbade.. Fan! Han såg att jag hade pojkvän.. =( Haha! Jaja, jag överlever nog med EN kille..? Hmm.. Tur att han har bra klädsmak.. Eller håller ni inte med?


Jag och min pojkvän ska nu iaf sätta på en film, är hemma hos honom just nu! Vi har också köpt ben & jerrys, MUMS! Självklart blev det med cheesecake-smak, ytterst god.. ;) Vilken är eran favoritsmak?





Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 20:37

Jag är jättenervös.. Inte för själva operationen utan implantatet, dvs storleken! Har suttit och googlat runt i en hel timme nu efter olika silikonbröst men alla är olika! En tjej kan ha lagt in “500 cc” och fått en storlek D medans en annan tjej kan ha lagt in “350″ och fått en E..!? Jag ska lägga in 480 cc “ultra high profile”, min läkare har lovat mig en storlek D men visst är det inte konstigt att jag blir orlig när jag ser vissa tjejer som har fått E, nästan storlek F utav det?! Medans vissa har inte ens fått en D…


Och en sak är säker, JAG VILL INTE HA EN STORLEK E!! Måste försöka ringa min läkare imorgon och fråga igen.. Är det ingen av mina bloggläsare som vet varför det skiljer sig så stort på storlekarna från tjej till tjej och från klinik till klinik? Och speciellt om det finns någon som har gjort på Strandkliniken och vilken storlek du fick efter operationen och sådär? Maila mig jättegärna eller skriv en kommentar, min mail är iaf alexandranilsson@live.se ..


Edit; Jag har en väldigt smal bröstkorg, drf fick jag “ultra high profile” som var inte lika bred, har det nått med att göra att jag lyckas få en D trots jag lägger in 480..?

 

Någon som vet?!






Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 20:36


Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards