stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 18 januari 2010 17:22

Nämen tack http://gratisbio.se .. ;) Kolla vad jag fick hem i brevlådan, presentkort på 2 000 kr! Ytterst trevligt.. Undra vad jag ska lägga dom pengarna på..? Eller ska jag kanske lotta ut dom till mina snälla läsare? 


Vi gör såhär:  Alla som skriver ett inlägg i sin blogg där det står “Kissie ska få feta sillisar!!” i rubriken kan få presentkorten! Jag lottar antligen ut 500 kr till 4 olika eller en större summa till en person.? Vad tycker ni?! Skriv en kommentar när ni har gjort det och glöm inte mailadressen!

 

Lycka till!



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 18 januari 2010 17:21

Kan berätta lite hur det går till när man är på ett sånt här “möte” innan det är dags för att operera sig!


Mötet kostar 500 kr och då får man träffa läkaren som kommer göra operationen. Hon kollar på ens bröst  (haha ja det var lite läskigt) och tar fram implantat som kommer passa ens kropp. Eftersom jag är så smal och liten var dom implantaten som hon hade framme för “breda”, fick drf mindre inplantat. Vill ju inte att brösten ska gå ut i armhålan..

 

Jag stod i spegeln och kollade hur det skulle se ut, jag valde ***.. ;) Ja, det får ni se efter operationen eftersom jag vill inte att folk ska tro att dom vet så mycket när dom faktiskt inte gör det, och vill inte ha mail där ni läsare tror ni ska “rätta” mig.. *suck*

 

Pratade också om hur det går till, om hur ont jag kommer ha efter (HJÄLP!!) och hur länge jag måste sluta med mina träningstillskott osv. Sen att jag inte får lyfta tunga saker efter operationen, att brösten kommer kännas hårda i början (tar upp till 3 månader innan dom är som dom ska vara..) och vart ärret kommer vara, i mitt fall sätter vi under bröstet och ärret kommer förhoppningsvis inte synas alls nästan! Skönt!





Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 18 januari 2010 14:39

3e februari = OPERATIONSDAGEN!!

 


 

 


Nu är jag tillbaka! Åh, jag är så nervös..!!




Opertionsdagen är om 15 dagar




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 18 januari 2010 12:23

GAAAAAAAAAAAAH!!


Haha! Jag ska till läkaren nu iaf och då får jag reda på när jag ska opereras!! Omg, omg, omg.. Jag tror jag överdriver lite nu men jag är sjukt nervös haha.. Nej men det blir nog jättebra.. ;) Dock hatar jag delen nu som kommer när hon ska klämma på mina bröst och mäta dom, jag mena.. Vem är bekväm i den situationen..? Haha! Sist så så läkaren att min bröstvårta var en mm fel..? Vem vill höra det?! Inte direkt så man ser det men OM man tänker på det efterråt lixom.. Haha ;)




 

Gissa vems kungliga bröst detta är..? Haha ;)

 

 

Ps. Fyfan för monarkin!

 

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 18 januari 2010 12:09

Goood morgon!

 

Sovit gott? Det har jag! Dock har jag sovit lite för länge för jag ska ju till läkaren idag!! :D Ska vara där halv 1 så ska iaf se till att vara klar vid 12 tiden, bussen utanför mig går direkt dit tydligen. Skönt!


Förutom det har jag läst fanbrev denna morgon som vanligt, ytterst gulliga läsare jag har!! En tjej ville att jag skulle skicka hem en autograf (vilket jag självklart gör ;) ) och en annan tjej skickade ett jättegulligt armband! Naaw.. Gissa om jag blev glad? Kommer iaf från en bloggerska som heter http://emmadamm.blogg.se , och som hag har förstått det designar hon massa olika smycket! Så kolla in hennes blogg ;)


 

 

Naaw…

 

 

Aw, gulligt va?! Från http://emmadamm.blogg.se som sagt! ;)

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 17 januari 2010 21:56

Bara jag som läääängtar till sommaren? Åh, kan inte sluta tänka på den roliga Gotlands resan som vi ka göra tillsammans, jag, Amir, Rosanna, mina vänner och självklart våra som chiuauor.. ;) Måste dock se till att köpa en ny resväska, ska kolla efter en LV resväska har jag bestämmt, dom är ju såå snygga!!


Hittade dom där heta shortsen,

 

visst skulle dom vara snygga på mig? ;)

 

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 17 januari 2010 21:55

Dagens middag:


Avokado = innehåller fett och det får än att känna sig mätt! ;)




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 17 januari 2010 17:50


Hej Alexandra! Kan inte du visa i ett inlägg vad du har i din väska? Skulle vara intressant att se! Älskar dig och din blogg, puss!!”



SVAR:


Hmm.. Just nu har jag faktiskt väldigt lite för vanligtvis har jag min mini-dator (vart den nu än är vet jag inte - ska köpa en ny, ROSA!!), internetdongel osv.. Men just nu hur jag..


Nagelfil

Solpuder + borste

Ihopvikt borste + spegel

Lotions till händerna (lacoste)

Min blackberry.. ;)

Läppglans

Ipod (står kissie på den, remeber? ;) )

Klocka

Nycklar

Hårsnodd

Plånbok (viktigaste!!)

Alvedon

 

+ Kamera & dator..



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards