stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 20:13


Jaha då ska jag till Argentina nästa vecka nu den 23e, hastigt och lustigt?! Jag är just nu väldigt förbannad på Nordisk film dock eftersom jag har inte fått info om verken hotell, flygtider eller vilka jag ska åka med..?! ÅÅÅH!! Men men.. Får se det från den ljusa sidan, jag är väldigt spontan..? Hehe..


Tur så krockar det inte med bröstoperations-mötet, tur! Så jag får se det från den ljusa sidan, semster + tuttar lixom.. ;) Nej fyfan jag vet inte ens vilka jag åker med.. Åh!! Jag blir så frustrerad!


OBS:  Måste på stan och köpa nya bikinis..





Ja då åker jag nästa lördag då..

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 19:33




Man är ju Kissie..? ;) Haha nej men det är sant, kan tjäna bara 20 000 kr från att videoblogga! Så folk som tvivlar på hur jag kan tjäna så mycket pengar så har ni ett litet exempel här.. Men det är ju så mycket mer jag gör än att videoblogga så tänk er bara vilka summor jag tjänar..?!

 
 



 


 Tex när jag och Amir är på gymmet.. Haha.. ;)

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 17:57



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey



Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 15:31


“Ohno Kissie naturligt är sååå mycket bättre”, nej era moraltanter det vet ni själva att det inte är. Kolla på följande bilder på hur mycket snyggare det blev efter en operation! Men som sagt är det en smakfråga, jag tvivlar bara på att så många tycker att naturligt i ALLA fall är snyggare, ni vet ju inte hur mina bröst ser ut.. Dom kanske är 3-kantiga och gröna..?




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 14:20



Från: Bettina

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 14:03

Sitter och kollar runt på olika sidor efter snygga bh:ar i storleken D (det jag lär få efter operationen), och fyfan vilka fula underkläder det finns! Antligen är dom helt vita, beiga eller bara helt svarta, sen ska dom gärna vara extra fula också haha.. Jag menar helt enfärgade, ingen form eller mönster på och ja.. Bara tråkiga!


 Hittade EN som var “helt ok” som var en svart bygelbh med lite spets längst kanterna men hallå, såna har man ju till vardag? Jag älskar att ha snygga underkläder till vardags, vem gör inte det lixom? Sen vet man inte när man behöver plötligt flasha pattarna så det är lika bra att vara redo.. Haha “skojja”..


Ingen har såna här fula (om man inte heter Isabella Löwengris).. Vad ska jag göra? Någon som kan tipsa om en bra sida som har bhar för dom med större bröst, som tex D..? Vill inte skrämma iväg min pojkvän direkt haha.. ;)



Uew.. Jättefult! + modellen var ju ingen höjdare hon heller..

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 11:33

Usch, fett…


Har verkligen slarvat på dieten på sista tiden, tex som igår då jag bjöd Amir på taco bar! Inte bra, vet ni hur mycket kolhydrater en tallrik innehåller egent ligen?! Skandalöst mycket och skäms ögonen ur mig att jag faktiskt stoppade in det där i min mun.. Vad tänkte jag med? Man ska ju börja träna inför sommaren nu och jag äter sånt här?! Usch!


Inget mer sånt här!!

 


 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 11:11

God morgon!


Tidigt jag är uppe eller hur..? Var nyss i skolan och hade ett litet möte där. Jag vill nämigen studera distans (dvs att man gör det hemma och inte går i en klass) och vi satt och pratade om det. Och det kommer bli av nu, jag ska byta skola (!!) till en distansskola helt enkelt..! Eller, ja “enkelt” är det inte då man måste få ett godkännande från kommunen osv, så det är inte så att vem som helst kan göra det..


Andledningen till det är rätt enkel, jag vill kunna plugga i min egna tackt (dom i min klass var så sega haha..) och samtidigt kunna hinna med allt det andra jag gör. Svårt att tacka nej till att driva Sveriges största blogg och tjäna dom pengarna jag gör lixom haha.. ;)  Och jag vill plugga klart, för det är jätteviktigt och jag gillar att plugga! Jag är jättesmart och är superduktig på allt jag gör – därför känns det jättebra att jag byter skola så jag slipper dras efter med dom andra


+ jag hinner med allt jobb!


Jag är nöjd med mitt val och kommer nog berätta mer senare om hur allting funkar när man pluggar distans.? Nu ska jag göra en sallad (måste ju komma igång med kosten + träningen inför sommaren 2010!!) , var och handlade lite grejjer på väg hem.. (Ovanligt..) ;)


 


Jensen Västra, där jag går just nu..!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards