stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Ps.

Av Personligt Personligt - 12 januari 2010 17:47

Glöm inte frågestunden jag har sen 18:00- 20:00 med 118800,

får ju inte ljuga ju.. ;)

 





 

(Alla frågor som kommer in till 118800 svaras av mig, via sms!)



Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Av Personligt Personligt - 12 januari 2010 15:47

Nej nu ska jag till stan, ska möta upp min vän Joanna som kom hem från Paris nyss! Jag måste också lämna min pojkväns skjorta som jag köpte honom för det var fel storlek, hoppas det går eftersom det var igår som sista öpetköp-dagen var? Men det borde gå, speciellt om det är en kille som står bakom disken.. Jag menar, vill min pojkvän ha en skjorta som passar får jag flörta lite med andra ;) Haha!

 

Sen ska vi iaf ta en fika, jag ska också köpa lite ansiktsprodukter när jag ändå är i stan! ;) Shopoholic, vem sa det..? Haha nej då..

 

Hörs sen!



Visst var det snygg? Ska kolla om det finns i rött..

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Av Personligt Personligt - 12 januari 2010 15:09

Kofta med paljettrand: Forever21


Linne: Gina


Leggins: Gina





Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Av Personligt Personligt - 12 januari 2010 15:08

Hundar är söta, tills dom bajsar…


Då är dom faktiskt inte lika söta längre tycker jag haha! Och att försöka intala mig att köpa rosa bajspåsar gör det inte bättre, det är fortfarande lika äckligt..? Vem tycker inte det? Så även fast jag varit hundägare hela mitt liv (jag vet alltså vad jag ger mig in på, så shut up hehe..) så lääär jag inte plocka upp hundbajset.





Inte direkt så jag satt mig på grannens tomt och sket, eller hur?! Kanske ska sätta hunden på en endats-drick-diet så hon inte behöver bajsa kanske? Skulle vara skönt.. Och eftersom jag är Kissie kan jag göra det utan att mina 100 000 bloggläsare blir sura nu..? ;) Eller..?

 

 



Ps. Hur seriös är jag med endast-drick-dieten..? Rösta! ;)

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Av Personligt Personligt - 12 januari 2010 15:06

God moorgon, god morgon! Det här är Kissies frukostklubb, god morgon, god morgon, idaaag!


Eller gick låten så..? ;) Hehe, sovit gott kära bloggläsare? Det har jag! Drömmde att jag hade en kung till pojkvän som gav mig stora land i födelsedagspresenter.. Låter inte helt fel va? Sen när jag sa åt honom att andra bloggare var dumma mot mig raderade han dom! Naw.. Haha! Härlig dröm.. Ska nog försöka leta upp den där kungen till helgen tror jag, tips på vart han kan finnas?


Förutom det så har jag fått mer fan brev hemskickat i brevlådan! Gulligt va?! Denna gång från en tjej som skickade in en idolbild samt vill ta en fika med mig eftersom det finns tydligen ett fik som serverar lyxig hundmat också? Hur perfekt är inte det?! ;)  Jag menar efter operationen ska jag hämta min lilla sötnos.. Så förhoppningsvis tar hon och jag en mysig fika till sommaren med våra hundar!

 





Naaw.. How cute?! :D

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Av Personligt Personligt - 11 januari 2010 22:48

Just nu..


 

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Av Personligt Personligt - 11 januari 2010 22:47

Ja, en sallad framför 2 and ½ men och plugg, låter roligt.. ;) Nej men ett tråkigt avslut på en måndag, kan vara rätt skönt det också? Orkar inte leva mitt hektiska liv som Kissie nu när jag är fortfarande sjuk..




Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Av Personligt Personligt - 11 januari 2010 21:19

Då har jag en extra frågestund för er imorgon klockan 18:00 – 20:00   

 med 118800! Kommer ni ihåg att jag har en policy att jag inte få ljuga när jag sammarbetar med dom..? Det gäller fortfarande! Så tror ni att det är skitsnack att jag är oskuld tex kan ni ju skicka mig en fråga imorgon till 118800 och få svar direkt via sms från mig! ;)


Ställ  massa frågor om bröstoperationen, min hemliga blogg, min pojkvän tex. ;)


Imorgon - 18:00 – 20:00






Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards