stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 21:57

Jag, Amir, Rosanna + våra vänner kom föbi så stack vi iväg till Ica och handlade lite mat som vi ska laga till, tur att Rosanna kan laga mat, för det kan verkligen inte jag!! Haha, vi köpte också massa gott som vi sitter och äter just nu medans Rosanna är i köket och lagar mat, haha lata vi är..


Det är btw American pie på tv ikväll, åh om jag ska kolla?! ;) Jag säger bara Gotland 2010 = american pie a lá Sweden med mig, och alla som ska åka iväg alltså.. ;) Haha!



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 20:48


En supercool “kofta” med kantiga axlar, Amir kallar den för “robot-tröjjan” får han tyckte jag såg ut som en robot när jag gick runt i den haha.. Men den satt skitsnygg, och med mina nya bröst kommer den sitta ännu bättre sen.. ;)


 

Beiga leggins med räfflade knän, superfina!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 20:08

Har har inte bara stora muskler..


Han har ett stort ego också! ;)

 

 

LÄNK

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 19:41

Sådär nu är jag äntligen hemma, fast hos Rosanna! Hon mötte upp mig och Amir nere på stan när jag shoppade loss inne på G*** ****, hehe ;) Har tydligen tappat bort mitt legg så jag var tvungen att gå och hämta ut pengar och hålla på.. Ytterst besvärande haha.. Men men, får se till att fixa det snart tror jag..?! Inte för jag har planerat att gå ut på ett tag (trott eller ej ;) ) så.. Men jag köpte iaf en söt tröjja och ett par nya leggins som jag ska visa er snart, skitsnyggt! Men helt ärligt tycker jag det mesta bli snyggt på min kropp..


Sen åkte jag och hade träning tillsammans med min personliga tränare Sid, skriver mer om det snart för vi disskuterade mer om hur vi ska lägga upp träningen när jag har operation snart och allt.. Åh är så himla nervös, kommer bli så kul och är verklien 100 denna gång! Kommer bli skitbra tror jag, tror inte ni det..? Nu är det 5 dagar kvar tills jag ska träffa läkaren.. ;)


Video på mig och Amir i omklädningsrummet (jag dansar loss..):

 

 

 


Jag & Amir! ;)

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 16:53

För 20 min fick Amir rastlöst anfall och tvingade mig fixa mig fort, för han ska till stan haha! Men det blir mysigt, känns som det var ett tag sedan vi bara var? Hmm.. Jaja, vi hinner nog med en fika eller vad tror ni..? ;) Jag har dock träning sen med Sid så en timmes lekstund blir det på stan, men det räcker väll..? När jag kommer igång med min shopping – ja går det undan kan jag lova.. Blir lite lättare när man har pengar you know haha.. ;)

 



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 16:52


Sitter och kollar runt på nätet efter snygga klänningar.. Tycker det är skitsvårt att hitta bra sidor, håller ni inte med? Jag hittade iaf en hemsida som heter fashionclub.se , ett bra tips till er som inte är som jag som kan lägga flera tusenlappar på en klänning! ;) Nej men jag beställde hem en för dom har skitsnabba levranser, helt ärligt tycker jag det är ett av det viktigastenär man ska köpa på internet eftersom man vill ju inte sitta och vänta flera veckor innan det kommer hem till en?


Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 15:34

Usch fick panik på hur äckligt det var i mitt rum, är stort sätt aldrig hemma därför lämnar jag bara saker där oxh sticker iväg.. Så nu fick jag ordning på rummet, böt lakan, vädrade, la saker i tvättkorgen så städerskan kan tvätta mina kläder och vek undan sånt som jag kan använda sen.. Duktigt va?! ;) Haha.. Är faktsikt riktigt stolt! Och andledningen till varför städerskan inte får städa mitt rum är för jag tror hon snor saker..?! Sist försvann massvis med produkter från victoria secret precis efter k*rringen hade städat klart..?

 

Jaja nu är det fint igen! ;)




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey


Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 15:33

Undrar om jag kommer kunna gå..? Kanske ligger hemma med plåster inlindat över hela mina bröst då..? Haha hur snygg skulle man vara i klänning då? Men jag känner att jag om någon skulle klara det.. Höhö ;)


Nej men får se, ska till läkaren nu på måndag och då bestämmer vi operationsdag, jag är såå spänd ååh!! :D Det är ju dessutom nu på måndag som allting bestämms, hur ska dom se ut, hur stora, hur breda, hur runda.. Ja, osv! Så sitter och googlar bröst hela dagarna just nu känns det som haha ;)



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards