stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 16 januari 2010 17:04

 Vad tycker ni om jag ska ha på mig detta ikväll till middagen med min pojkvän? + sminkad (!!) såklart! Haha ser ut som en riktig barnrumpa utan smink, tycker inte ni också det?  Vi ska på en italiensk resturang nämligen, gulligt va? ;) Ska se till att ha på mig dom dyyra örhängerna han köpte mig också..


OBS: OSMINKAD!!




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 16 januari 2010 14:53

.. Jo det är våra fläskiga läppar på morgonen!


Dom liknar verkligen en redig, fet,  v**ina på morgonen! Inte såå nice.. Blir både kallad fishface och pussyface på morgonen haha! ;) Sexigt värre eller håller ni inte med mig..? Men tur nog så ser dom inte ut såhär när svullnaden har lagt sig, brukar hjälpa att bara kasta lite kallt vatten på ansiktet! Tur det..







Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 16 januari 2010 14:47

Finns det nått mer avslappnande än att ligga i sängen, nyvacken och.. SHOPPA?! ;) I don’t think so! Behöver fylla på bland mina skönhetsprodukter känner jag med grejjer som ansiktsmasker, brun-utan-sol, krämer till ansiktet osv.. Sen för att inte glömma sminkhylla.. ;)







Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 16 januari 2010 13:23

God morgooooon!


Sovit gott? Usch så länge jag sover.. Känns så jäkla onödigt, känns som att jag slösar bort precis hela dagen! Blöh.. Aja, vaknade iaf upp av att mina kinder bränndes och var helt röda! Måste alltså ha solat för länge igår i solariumet, det var nämligen helt nya rör och då bli ju det mycket starkare bränna.. Hehe, men det är väll gulligt det med? ;)

 

Nej idag ska jag ut på middag med min pojkvän, vi ska till en italiensk resturang nämligen! Naaw.. Mysigt va? Hoppas bara det inte är massa kolhydrater, för då får jag inte äta någonting förutom en sallad typ..!! Jaja, vi får se hur det blir med det.. ;) Vad ska jag ha på mig ikväll btw?

 

Börjar dagen med ett ego-booost..


IDOLBILDER!

 


Från: Emelie Juliusson

 


Från: sandra renström

 


Från: http://idaflodman.devote.se



Från: Linnea Olsson

 

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 15 januari 2010 21:59

*Puh*, en 25-minutare blev det igen! Skönt, blev hyffsat brun så ska se till att hinna sola igen på söndag! Sen yttligare en gång innan jag åker till Argentina.. ;) Gäller ju att bygga upp brännan gradvis! Sen att det är ett rosa solarium som jag solar i gör ju inte saken värre.. Sooo kissie-style haha!


Kissie  Sitt nya rosa solarium!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 15 januari 2010 20:14

Nej det var riktigt längde sedan som jag var och soladade, tycker ni inte det? ;) Nej det är dags att sola lite tror jag, speciellt om jag ska filma samma dag som jag kommer fram till Argentina! Kan ju inte visa mig blek i tv-rutan heller? Nej nej!

 

Hörs sen efter!



Solpiller är skiitbra, tycker jag!

 

 Använder dom innan jag solar för att få bättre färg!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 15 januari 2010 19:00

Har ni sätt hur Heido Montag ser ut..?!


Heelt annorlunda! Jag personligen tycker att hon såg bättre ut i ansiktet innan, men hon fick en skitsnygg kropp! Dock blir jag irriterad på folk som säger “hon ser ju inte ens ut som sig själv!!”, nehe vad f*n tror du plastikirugi finns för? För att man ska se likadan ut? Nej, det är ju utseéndet man vill ändra på när man bestämmer sig för att tex ändra munnen? Och vill man ändra heela sitt utseénde ska man få göra det, precis som när folk “får operera en enstaka grejj”..


Jag blev dock lite paff när jag läste att hon genomgick 10 ingrepp på en dag, det är jag nog emot eftersom det kan inte vara bra för hälsan/kroppen. Man blir nog helt utmattad efter ett ingrepp, så tänk er hur man mår efter 10 på en dag?!





Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 15 januari 2010 18:23

 

1. Dagens såkallade kändisar..


Mammas pojkar, paradise hotel.. Come on? Dom får betalt för att ha sex i tv, och det blir dom kända på..? Jag förstår inte riktigt vad som får folk att fashineras utav dom (förutom att dom kanske inte visste att folk var så desperata och slampiga..?), för det gör inte jag. Skulle jag komma på mig själv vända mig efter någon utav dom männsikorna skulle jag be någon smälla till mig så jag vaknade till!


 

?

 


2. “Klädregeln som inte följs”


“Hej, ska du ha på dig din jacka? Ville kolla eftersom vi har likadana..”, är det så svårt..?! Har man ett sällskap som har likadan klädstil är det lite extra viktigt att kolla innan vad dom andra har på sig. En oskiven tjej-regel som säger att man inte ska ha på sig samma kläder under samma kväll, det är ju “pinsamt”? Nej men det är det faktiskt lite..


Ett tips till er tjejer.. Någon kunde tagit av jackan innan det var pose-dags..?






1. Top Shops skoavdnedlning!


Jag ääälskar Top Shops skoavndledning! Helt underbar och äger flera par skor från dom ;) Tex som dom senaste jag köpte som kostade nästan 2 000 kr, så värt! Superhög klack + platå och dom är lackade, skitsnyggt! Kommer använda dom myycket mer såfort all snö har försvunnit..



2. Odd Molly!


Naw.. Dom har verkligen hur söta kläder som helst och trendsättare som man är så vill jag att det blir det hetaste nu till våren/sommaren 2010! ;) Nej men det bryter av perfekt om man vill se lite “sötare ut” om du har en skinnjacka eller någontigng sånt på dig! How cute!




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards