stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 17:52

Någon som bor eller har en kompis i Gotland/Visby som kan tänka sig hyra ut boende under Stockholms veckan maila mig! alexandranilsson@live.se, och det ska vara innanför ringmuren, annars är jag inte intresserad!






Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 14:05

Ja, som ni ser är jag ju inte helt fixad då när jag sitter helt naken och visar brösten (+ lite mer, *fniss*) men det gillar nog mina manliga läsare, tror inte ni också det flickor? *Fniss*, hoppas ni inte skriver avundsjuka kommentarer nu bara för jag vet att allt elakt som ni skriver är pga avundsjuka.. *fniss*


Men visst ser jag perfekt ut? Typ som att jag var redigerad men det är jag inte!! *fniss*, helt perfekt i verkliga livet också.. Tänk om alla bloggare var det, precis som jag? Åh visst är livet med Kissie heeelt perfekt..?! *fniss*, nu ska jag gå och spy upp så jag inte blir fet! Hörs senare alla fina bloggläsare, *fniss*




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 13:34


.. Vad kan det vara..? ;)




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 13:05


“Hej Kissie! Detta är kanske en konstig fråga men hur många bilder tar du innan du bli nöjd med någon som du kan lägga upp på bloggen? Hoppas du förstår frågan haha! Love you and your blogg!!”


SVAR:


Haha ja, jag förstår.. ;) Jag tar faktiskt inte speciellt många (när man hör att blondabella tar tex 20 bilder innan hon bli nöjd..?) eftersom jag blir så bra på bild! Så tex bilden igår när jag satt vid manikyristen och skulle få mina naglar gjorde så tog vi 2 bilder innan jag blev nöjd!


Bild #1: Midjan syntes inte



Bild #2: Midjan syns i en bättre pose!




¨



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 11:20

God morgon!


Åh saknar verkligen sommaren.. Eller sommarkläder rättare sagt.. ;) Haha, vill kunna shoppa massa snyggt till sommaren men när det är massvis med snö ute så känns det nästan lite hopplöst, tycker ni inte också det..? Kanske tar och flyttar till LA eller någonting i den stilen istället till sommarn och bloggar därifrån..? ;) Haha!


This is sooo kissie-style, haha! ;) Kollade runt lite på snygga saker som jag bara måste klicka hem innan alla andra börja köpa dom nu eftersom det är 100 000 bloggläsare varje dag som lixom försöker copy min stil.. Kommer bli snygga väskor, korta tröjjor, urringat (måste ju visa mina nya sillisar) och självklart high heels! ;) Det är ju också en nackdel med vintern; att man inte kan använda klackskor utan att halka runt som en alkohlist på isen lixom haha..






Funderar på denna väska, vad tycker ni..?

Pengar är ju inget problem lixom..

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 20 januari 2010 11:18

Jag och Amir är fortfarande hemma hos Rosanna så jag ska nog röra mig hemmåt, givetvis blir det taxi! ;) Jag kan ju inte vistas med folk från söder såhär sent.. Jag menar come on, dom kollar på mig som jag vore drottningen hersef? Jag menar detta är söder, inte Turkiet.. Blondiner kan gå och prata, tro det eller ej! Sen inte för att glömma att driva Sveriges största blogg och tjäna 100 000 kr i månaden..;)

 

 

 

Juste.. Amir fotade mig inne på ICA idag..

 

Haha nej jag äter inte godis..! ALDRIG I LIVET, ska bli smaal!!

 





Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 19 januari 2010 21:26

Sådär nu är jag hemma igen efter att ha varit och fixat naglarna, shoppat lite, ätit och lite mer.. Kan ju inten berätta allt.. ;) Älskar att hålla hemligheter från er läsare, ni blir ju så nyfikna på mitt liv! Iaf..


Var och fixade naglarna hos en tjej som heter Lidia som jobbar åt glorynails, det ligger i slussen (renstiernas gata 13 dvs..). Om ni också vill göra hos samma tjej som mig kan ni ringa direkt till; 073-7299070


Man kan tro det är jag på bilden för jag och Rosanna är lika bruna..


Rosanna får sina naglar fixade..

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 19 januari 2010 17:07

Är just nu på nagelsalongen och väntar på min tur, snäll som jag var lät jag Amir och Rosanna fixa sina naglar först.. ;) Or not, ville blogga innan jag satt mig i manikyr-stolen haha! ;) So kissie-style, eller hur kära bloggläsare? Funderar på om jag kanske ska göra någonting nytt med naglarna, men kommer inte på vad..? Vad tycker ni, ska jag testa en annan färg kanske? Hmm.. Svåra val man har i sin vardag..


Jag just nu.. Naw.. Söt jag är idag!




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards