stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 22 januari 2010 13:21

Såhär ser jag ut just nu, har på mig en ansiktsmask så jag är fräsh inför ikväll + har en rosa, mysig morgonrock på mig.. ;) Samma sak gäller handduken, rosa! Haha! Visst är jag söt..? Ska klä på mig strax, har ett möte vid 4 tiden som sagt… Vad ska ni göra idag?




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 22 januari 2010 13:20


Åh skönt, fredag idag! Känns som att det var evigeheter sedan jag var ute och fest. Tycker inte ni också det kära bloggläsare? Ikväll är det iaf en födelsedagsfest och vi tjejer ska givetvis åka limmo dit.. ;) Jag ska snacka med alla mer senare, vi har planerat in lite “förkrök” hemma hos en tjejkompis Steffi som också ska dit ikväll, väldigt mysigt! Så vi alla ska förhoppningsvis vara där hos henne på Östermalm senare ikväll.

 

Förutom det ska jag idag ringa några viktiga samtal, ha ett möte ang bloggen vid Mocco på Kungsholmen (då ska även Amir vara med) och möta upp *****, ja vem kan det vara..? ;) Ska också springa upp till Åhléns vid mig här på  Kungsholmen och köpa nya strumpbyxor till ikväll, ska nog ha klänning!



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 22:40

Dagens plus 


Det är självklart Amirs och mitt favritställe när dte kommer till chailatte, det är mocco som delar ut dom i rosa muggar! Vem blir inte på bra humör utav det?



 Soo kissie & gayblogga-style! ;)

 


Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 21:12


Visste ni att ett av mina favoritprgam är simpsons..? Haha det är det, en liten hemlighet sådär..! ;) Nej men dock tittar jag stort sätt ALDRIG på tv, har helt enkelt inte tid för det.. Förutom när jag själv är i tv-rutan såklart, vem vill missa värsta blondinen, jaou..? Nej men simpsons tittar alltid min lillebror på så, jag försöker umgås lite med familjen också så att sätta sig framför tvn är ett ju ett sätt..? Haha..


Men ett + är ju att man inte får fyrkantiga ögon av all tv-tittande!


 

..?

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie


Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 21:11


Hmm vad är det för program jag ska vara med i, som jag har varit med i förut? Tillsammans med 2 andra? Ja, som ni ser är det dock bara jag som är välkommen tillbaka, dom andra 2 var inte så passande i tv tydligen.. SYND! Nej men tydligen var dom andra 2 lite för tråkiga och platta (både plattbröstade och platta i personligheten dvs haha!).


Nu är all fokus på mig, “ohno”… Haha! ;) Nej men jag trivs bäst när jag får all uppmärksamhet, världen blir ju bara så mycket roligare då! Eller är det bara jag som tycker det..? Nej men det blir roligt, berättar tider och sånt när det närmar sig. Det är om ca en vecka bara!



Vilket program tror ni att jag ska vara med i?

 





Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 20:10

Sådär nu är jag hemma igen efter en dag på stan! Blev förföljd hem av ett litet fjortis gäng.. Ytterst jobbigt! Dom följde mig hela vägen från t-centralen hem till mig på Kungsholmen..? Sen försökte dom fota mig i tulltrappan vid tunnelbanan, självklart ber jag dom lägga av och då blev dom jätterädda och sprang iväg och gömmde sig så dom kunnde forsätta att stalka mig hem..? Att dom orkar.. *suck*


Iaf! Jag köpte lite smycken, värde typ 2 000 kr hehe.. ;) Sen lite annat skit, en klocka bland annat, tröjjor, smink och strumpor (??), haha sånt behövs ju!! Kollade efter lite bhar i storlek D, men usch så fula.. Ska beställa hem från nätet istället tror jag! Men det var väldigt mysigt, vi mötte även upp Amirs 2 vänner som vi var och fikade med..


 

Smycken för nästan 2 000 kr!

 

 

Borste (i ROSA!!), bronzer och concealer! Ca 600 kr totalt..

 

 

Klocka, snygg va?

 

 

Strumpor haha!

Och självklart rosetter till håret, jag som startade trenden ju!

 

 

Öh kommer inte ihåg vart jag köpte dom..

Men 2 vardagliga tröjjor.. Rätt fula..

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 18:31

Halloj alla kissie-lovers!


Vad gör ni? Själv sitter vi och äter lite nyttig mat (så låten inte börjar gå ihop haha..) på John Chris. Jag äter en dyr ceasarsallad och Amir sitter och bloggar! Självklart har jag shoppat lite, visar allt sen.. ;)




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 21 januari 2010 15:37

Ska in till stan för att möta upp Amir, jag fick cravings efter att bara spendera pengar!! Vet inte om jag behöver någonting spciellt just nu.. Känns som jag har allt, men någonting kan man alltid hitta!! ;) Vill köpa nya bhar men jag vet att jag inte ska göra det förens efter operationen.. Kan ju bli lite större än planerat tex.. Men men! ;)


Kanske blir lite smycken och någon söt topp till sommaren..? Kan inte sluta shoppa inför våren/sommaren trots att det är massvis med snö ute haha.. Visst längtar man till sommaren?! Skojja, jag vill bara ha en ursäkt till att visa upp mina silikonbröst sen i en djup urringning! ;)


Föresten, körde på toffs idag.. Vad tycker ni, passar jag i det?




Naaw.. Vad söt jag var i toffs.. Som en liten flicka!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards