stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 19 januari 2010 15:36

Nej nu är jag färdig fixad och ska åka för att möta upp Rosanna och Amir, vi alla ska fixa våra naglar tillsammans.. ;) Mysigt va?! Ja, blir nog hur mysigt som helst, dessutom behövs det verkligen eftersom jag har lyckas dra bort hela 3 (!!) naglar.. Vilket i-landsproblem eller vad säger ni..?


Har med mig datorn så hörs snart!

 

Xoxo

 


Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 19 januari 2010 14:58

Inatt..





  



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 19 januari 2010 13:13

Sitter just nu inkletad i en skitbra ansiktsmask från NEUTROGENA, den är faktiskt skitbra trots att den inte är dyr.. Har lärt mig någonting nytt idag! Haha “skojja” bara.. ;) Nej men faktiskt den är verkligen superbra så ni borde testa den, det är en ansiktstvätt + ansiktsmask in one, superfräsh! Sen köp också ansiktsvattnet till i samma märke, den är också skitbra! Stänger porerna efter att du har tvättat ansiktet så inte smink och annat smuts kan komma in i huden!





Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 19 januari 2010 12:16


Haha forsatte kolla runt efter roliga klipp från hey baberiba och hittade den här videosnutten som är faktiskt filmat precis vid där jag bor haha! Ser ni några likheter kanske mellan Victoria och Kissie..? ;)


Både kanske faktiskt är smarta affärskvinnor trots allt hörrni? Tänk på att NI ger mig en rätt fet blogg-lön varje månad.. Vem tror ni betalar min bröstoperation lixom..? ;) Ja, inte är det mitt jobb på Mc-Donalds inte!


“Snabbis på snabbkööööp!!”

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 19 januari 2010 12:13



God morgon!


Haha titta vad jag fick skickat av en bloggläsare..


Överklassnytt! ;) Haha! Så himla klockrent, kan ni inte bara se det framför er? Jag sitter i mitt vardagsrum framför tv med en ett fat med ostron på medans jag sitter där med ett snett leénde och gottar mig i min blogglön? Haha! ;)


 ”Skynda er att ladda bössan, det finns bara 3 exemplar kvar.. Först till kvara som får mala kissemissarna!”,


- ja det låter ju som en vanlig dag när jag ska försöka leta upp en fin päls som kan värma min smala kropp! Eller..? Haha, nej nej jag låter givetvis andra skjuta min päls – man är ju inget monster..?



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 18 januari 2010 20:42

En tjej som hade jobbat på mc-donalds hade bloggat om sitt jobb, ja det är väll inget konstigt med det (även om jag hade aldrig erkänt att jag hade ett sånt smutsjobb..)? Det är ju det bloggar är till för lixom! Men då hade hennes chef hittat bloggen och sparkat henne, och sedan skrivit att den anställda hade hitat på saker för att få sina kompisar ett skatt..?


Jag tror att chefen ljuger så det skriker om det, tror att det är en bitter chef och det ligger avundsjuka bakom det. Man får skriva exakt vad man vill (sålänge det inte är hets mot folkgrupp osv osv..)! Och det är ingen direkt hemlighet att Mc-donalds är ett smutsställe att jobba på, för dom tvingar sina yngre arbetare att göra jobb som ingen normal människa (som inte är född till slav dvs) skulle göra! Min föredetta kompis jobbar där tex, hon sitter på knäna hela dagarna framför toaletten..


Btw, Vill någon mc-donalds chef sparka henne heter hon Emelie Liljeberg, kort och fet tjej som är blind på ena ögat! Haha..

 

 

 

Vad tycker ni om chefen som sparkade tjejen..

 

RÄTT eller FEL?



http://aftonbladet.se/nyheter/article6445904.ab



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 18 januari 2010 20:20

Träning


Nu är jag tillbaka.. Hade ett hårt träningspass idag på gymmet, bad min personliga tränare Sid köra extra hårt eftersom jag inte kan träna sen efter min bröstoperation. Kommer inte kunna träna normalt på 2 månader, sen efter det måste jag fortfarande ta det lungt.. Usch, ska försöka prominera varje dag iaf så man inte blir fläskig och fet haha! ;)  


Kan inte röra benen just nu dock, som vanligt så ligger död på min säng med min kära laptop.. ;) Vad annars? Påminn mig btw att köpa en ny rosa dator, hittade en skiitsnygg som jag ska köpa direkt efter att jag har opererat mig! Spännande va..?




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 18 januari 2010 17:23

Hörs om en timme!

 




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards