stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 15 januari 2010 17:47

Åh titta vilken söt bh i rosa! Den finns i storlek D, men även större storlekar så det är ju perfekt! *host* Kanske behöver dubbel D.. *host*. En söt bloggläsare tipsade om denna och den blir seriöst helt perfekt! Men beställer hem den efter operationen tror jag eftersom jag vill se så att det faktiskt bli D och kanske inte större (svullnad osv..).


Hittade också lite hos Calvin Klein där dom hade bhar i storleken D, det trodde jag inte.. Men tur det då kan jag variera mig lite! ;) Sen har jag hört att det finns bra butiker i gamla stan..?





Naaw.. Fina va?!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 15 januari 2010 17:46

Sådär nu har jag varit och fixat passet! ;) Det ska komma nästa vecka på tisdag eller onsdag sa dom, hoppas inte det kommer försent bara.. Nej men hon i kassan visste vem jag var så det blir nog inga problem! ;)




 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 15 januari 2010 17:44

Undrar om det finns chailatte i Argentina..? Kommer ju sakna min kära “chai-latte-diet” haha.. ;) Nej men undrar om man ens vågar testa på maten där    nere..? Har alltid oturen att få någonting i mig som inte riktigt passa min mage så får jag ligga och spy en hel resa haha!


Nej nu är jag framme hos polisen, den ligger här på Kungsholmen som tur är! ;)

 
Hörs sen!

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 15 januari 2010 14:58

Såhär ser vårat hotell ut som vi ska bo i när vi är i Argentina! Lyxigt va? ;) Vi åker den 24e, dvs nästa söndag! Det är tydligen många från “mammas pojkar” som ska åka med fick jag nyss höra när jag ringde till wipeout och frågade, “wiho..” haha! Nej men det blir roligt sålänge jag får mitt egna rum..! Jag tänker f*n inte dela med någon av dom andra, jätteäckligt ju..?


Nej men nu måste jag till polisen – jag ska fixa ett nytt pass inför resan! Sen måste jag se till att ta vaccinet mot hepatit a/b..? Fyfan! Det är nog inte värt det känns det som.. Usch!






Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 15 januari 2010 14:12

God morgon!


Eller nja morgon är det inte längre nu haha! ;) Har haft lite ärenden nu på morgonen drf uppdaterar jag så sent, men ni har inte saknat mig allt för mycket nu hoppas jag..?


Jag har iaf som vanligt fått massa fanbrev hem, dock fick jag syn på ett brev där en tjej frågade om jag kunde länka hennes blogg mot 2 plastsmycken? Alltså.. Sånt gör mig lite smått irriterad, skickar någon någonting för att vara SNÄLL länkar jag oftast för att vara snäll tillbaka, men tror ni att ni kan köpa mig mot billiga smycken så tror ni helt fel!  “Kan du länka min blogg och skriva vad du tycker om smyckerna..?”, alltså..? Ja, ni hör själva! NEJ!




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 21:52

Haha hittade en gammal video från mig som 16 åring bloggare.. Gud vad mitt hår var.. GULT?! Haha herregud.. Och inte för att nämna det jag sa i videon, ”Harrison Ford, ni vet han med bilen?”, haha! Gud vad pinsamt, men tur var jag bara 16 år när jag spelade in den där videon lixom haha..  Tur att man förändrats mot det bättre! Såg så osäker ut, liten och blek dessutom haha..



På den tiden tror jag att jag nyss hade börjat i mitt första gymnasium, dvs “globen hotell och resturang”. Kommer inte ihåg så mycket från den tiden förutom att jag bråkade konsant med ett emo i min skola, jag snodde hennes pojkvän eller hur det var och skrev sedan det i bloggen..? Haha! Lite bitchig var jag nog allt då.. ;)



Jag hittade också en bild på mig tillsammans med några andra bloggare, vart? Jo på blondabellas bloggträff för 3 år sedan!! Hade på mig en sån där “fina flickor röker inte” knapp på jackan (ni ser det lilla rosa som sticker fram bland mitt gula hår..?) som vi fick från kära Bella under mötet haha.. ;) Kommer ihåg att vi skulle gå runt i ring och prata om våra bloggar lite snabbt och jag var den enda så vågade ta upp något negativt om bloggandet, det var då alltså avundsjuka. Bella blev genast sur för jag faktiskt vågade säga nått så hon började prata om hennes blogg och hennes problem.. *suck* ;)




 En av mina första videobloggar som 16 åring hemma hos min mamma..

 




Här har vi mig som “steppar” nere vid tunnelbanan.. Usch vad trashigt.. :(


 

Jag på blondabellas bloggträff för 3 år sedan, hade några hundra läsare då..

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 21:16

Som dom flesta kanske har sett så har ja haft en liten omröstning...och följande blev så här:

Omröstning

Vad tycker ni om denna blogg? (INTE utseendemässigt!)
 Skit bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Den suger
 Lägg ner den
Resultat!
 
 

Vad tycker ni om denna blogg? (INTE utseendemässigt!)
Skit bra  
  43.7 %
Bra  
  18.3 %
Sådär  
  7.9 %
Dålig  
  2.4 %
Den suger  
  6.3 %
Lägg ner den  
  21.4 %

Totalt har 126 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-01-04 22:07



De blev ju ganska blandat...de får mig att tänka lite...

är det värt allt de jag gör för 100-200 personer om dagen?

Det ligger tuvärr och svajar lite om jag ska fortsätta eller inte....eller om ja ska ge de ett tag till...

om bara alla dessa 12-13 tusen hittade tillbaka igen då hade de inte varit något snack om saken...men att lägga ner så mycket tid på så få personer?...ja jag får se vart de leder.

Av Personligt Personligt - 14 januari 2010 21:12

“Alla som tycker ica Ulf är en bättre videobloggare än Kissie!”

 





Herregud..


 

Vad tycker ni? ;) Haha!

 

 

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards