stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 17 januari 2010 16:41

Söndag.. Usch, lika mörkt som vanligt och det finns ingenting roligt att hitta på så vi (jag och min lillebror) ska bege oss mot läskiga förorten för att hälsa på min mamma! Hon ska laga oss en mysig middag so why not? ;)


Kommer ni ihåg när jag kallade mig själv “ghetto-Kissie” varje gång jag åkte mot Farsta..? Haha, att man ens vill förknippas med sånt..!? Jaja, tur att jag växte till mig och förstår att jag ska åka dit så sällan som möjligt, och ingenting negativt mot dom som bor i förorten, jag passar bara inte bara in där..?



 

Casual-varning!!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 17 januari 2010 15:19

Åh imrogon ska jag till läkaren, är så sjukt nervös (även om det inte är själva operationen haha) för det är imorgon allting bestämms. Hur stora, hur runda, vart dom ska sitta osv.. Det är ju inte alltid det lättaste att visa exakt hur man vill ha dom.. ;) Lägger man 40 000 kr på en del utav sin kropp så är det självklart att man vill att det ska bli heelt perfekt utan att man sedan ska tveka och tänka “om jag hade gjort sådär istället..”.

 

Nej men det går nog bra.. ;) Har ju redan varit på ett sånt här möte förut för några månader sedan, och det är faktiskt inte så läskigt som man kan tro att det ska vara när dom ska “klämma” på en bröst haha! Sist var det ju till och med en gammal gubbe, uek!! Nu är det en kvinnlig läkare!


                               

                                     


                                                  
             


Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 17 januari 2010 14:04

JUSTE! Jag fick nästan inte dricka alkohol igår pga att dom i baren inte tyckte jag liknade mig i passet. Har tappat bort mitt legg ju därför tog jag mitt gamla pass.. Haha, det har inte gått ut än men vad tycker ni..? ;)




Ser det ut som jag..? ;)

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 17 januari 2010 13:34

God morgon stalkers!


Hehe skojja.. ;) Har alla sovit gott? Det har jag! Vaknade upp här hemma hos min kille, jag ska röra mig hemmåt om ett litet tag! Vanligtvis så äter jag frukost men ska jag hinna bli smal(are) till sommaren får man hoppa över sånt haha! Nu lär ju moraltanterna där hemma sitta och bli helt rasande men you know the kissie lifestyle..? ;) Nej nu provocerar jag lite väl mycket kanske..? Ja..


Igår var vi iaf som sagt på middag, ytterst mysigt! Vi var på en italiensk resturang som ligger i Gamla stan, vi tog även en drink innan inne i stan. Vi blev klara rätt tidigt, vid 10 tog vi taxi hem igår. Blev inte så mycket utgång denna helg, får ta igen nästa helg (på fredagen iaf, söndag ska jag ju till Argentiiiina!!).


 

Förrätten!

 

 

Hummer-pasta.. ;)

 

 

Efterrätt, ytterst god!

 

 

Hmm..?

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 17 januari 2010 13:24

Hej sötnosar! ;) Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute på middag tillsammans med min kära pojkvän! Jättemysigt var det verkligen, berättar mer om det senare för jag ska inte vara osocial och sitta och blogga.. Han ser lite tjurig ut faktiskt.. Haha! ;)


Skulle jag iof också göra efter att ha gått och betalat för den där resturangen som vi var på haha! Men jag är värd det ;) Tycker ni också det? Vi ska iaf kolla på film nu och bara ta det lungt, känner mig sååå mätt. Ska nog inte äta på minst en vecka nu känns det som. Men lika bra det om jag ska komma i form nu till sommaren.. ;)



Jag nyss, naaaw..

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 16 januari 2010 19:46

Nu ska jag iväg på middag med min pojkvän, han sitter i taxin just nu utanför min port så jag måste rusa ner! Vi sak först ta en drink någonstans och sedan har vi bord som han har reserverat, mysigt va? ;) I know..

 

Vi hörs efter!

 

Puss!




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 16 januari 2010 19:44

Kommer ni ihåg den där killen som förfölde mig och Amir stort sätt varje dag i sommras när vi gick på stan osv..? Ja, nu har han iaf gjort en video där han sitter och gråter (??) över att jag har “dissat” honom (som ni vet har vi endast tagit en idolbild med varandra, så allting började.. *suck*) och att jag borde ta tillbaka honom - han kan till och med färga håret blont för att jag ska ta tilllbaka honom..? ;S

 

Vi funderade till och med att göra en polisanmälan i sommras, jag blev faktiskt rädd vissa gånger! Jag och Amir kunde gå in på ett fik, sitta där i kanske 2 timmar och sedan när vi skulle gå ut igen så stod han kvar där, fortfatande helt ensam..?! Hur läskigt är inte det på en skala egentligen? Fine, “som kändis får man stå ut med sånt” men denna kille börjar överdriva nu.. Tycker ni inte det?

Omg..



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 16 januari 2010 19:43




Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards