stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 13:42

Känns som att det är lungnet före stormen just nu.. Då pratar jag såklart om träningen inför beach 2010! Det kommer bli stress om det, tjat i varje blogg om hur du kommer i form, i alla tidningar och i affärer! Självklart från min sida också.. Ska träna stenhårt med min personliga tränare Sid (börjar idag) ;)


Vi kommer även köra ett boothcamp han och jag några veckor innan sommarlovet, då tränar jag stenhårt och följer en väldig hård diet och får inte slarva med den heller! Kommer hålla på under ca 4 veckor.. Men det blir roligt, vet att jag kan klara av det!



 

 

 



Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 12:50

God morgon!


Älskar verkligen att få brev varje morgon, haha speciellt idag eftersom jag fick nya extantions från xten.nu! Wiho! ;) Haha nej men jag behövde mer eftersom sist beställde jag så tunda, och jag har jättetjockt hår därför behövde jag fylla ut med lite mer bara.. + Dom har redan sytt på clipsen, precis som sist då jag beställde hem från dom – SKÖNT! Slipper man sy på dom själva.. Ska bara snabbt använda lite silvershampo så det blir samma nyans som mitt hår (kissie a lá grått..?)! Nej haha mitt hår är faktiskt inte grått, utan askigt. Och det kan se lite grått ut på någon bild men hellre det en gult!

 

Håret är alltså från —> http://xtend.nu/






Texter & Bilder Kommer från Kissie



Länkningar från tävlingen

IissiC

Pinkey

Av Personligt Personligt - 13 januari 2010 12:24

Ja i dag avslutas tävlingen...gick inte så bra som jag hade tänkt mig...men ja fick iaf två stycken som ville vara med...


Tråkigt att folk inte vill hjälpa och tjäna lite på det..men men det är ju upp till er...


Här är iaf dom som var till hjälp:


IissiC

Pinkey


Dom kommer ligga länkade i en vecka.



OM ni har några förslag till hur sidan kan bli roligare eller mer intressant..så kom gärna med förslag.


Av Personligt Personligt - 12 januari 2010 21:47

Sitter med mina söta hellokitty hörlurar och lyssnar på musik, visst ser jag mysig ut? ;) Haha, ska ta en dusch nu och kila över till min pojkvän tror jag.. Har ingenting bättre för mig, vi ska se paradise hotel (fast jag hatar det, gör det för hans skull..) och han ska få sin skjorta! Visst verkar jag vara en fin flickvän? ;)

 

Vad ska ni göra ikväll då, titta på pradise hotel, plugga, träffa pojk/flickvännen..? Läsa min blogg är ju någonting som ni borde göra först och främst iaf.. ;) Hehe nej men nu måste jag kila, stinkar främmande männsikor efter att ha varit på stan idag.. Usch..

 




Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/


Av Personligt Personligt - 12 januari 2010 20:33


(från en bloggläsares blogg,


http://www.steffi.se/2010/stan-med-gillary/)



Sådär kan det se ut när en bloggläsare har fått syn på mig när jag varit på stan! ;) Helt ärligt så säger 90 % av alla som har sätt mig att jag är såå snygg och söt, haha gulligt va?! Blir självklart jätteglad men undrar också om jag omedvetet gör någon ful pose/min på bild..? Hm…

 

Nej men har ni också märkt av hur många fan brev jag fått och posetiva kommeterar jag fått på sista tiden? Tänk att alla mina 100 000 bloggläsare har börjat älska mig istället för att hata mig, eller inte mig utan mitt alterego Kissie givetvis! Känns faktiskt jätteroligt, skulle aldrig vilja vara en av dom där bloggerskorna som får tårta kastade på sig osv (haha men kan inte låta bli att skratta!!)..! ;)


Sen att ta alla idolbilder och skriva massvis med aoutografer är också jätteroligt, får en riktig egoboost såklart haha.. Men alla ni som har träffat mig vet hur snäll jag är, eller hur? ;)


Vad skulle ni göra om ni fick syn på mig på stan?

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Av Personligt Personligt - 12 januari 2010 18:29

haha..ja måste ge er en lite rolig grej här...

För mig en helt okänd människa....men om jag har förstått det rätt så ska detta föreställa paows stalker


Dissar KISSIE!!!!


Av Personligt Personligt - 12 januari 2010 18:05

Hej snyggingar!


Nu är jag hemma igen efter en dag på stan tillsammans med kära Joanna, väldigt mysigt! Vi satt och pratade om Gotland över en chailatte, ska bli såå kul! Vi planerar ett gäng på ca 5 tjejer som ska dit under Stockholmsveckan! ;) Vi satt och snackade skit om allt och alla haha!


Jag gick och fixade skjortan, ytterst snygg kille i kassan hjälpte mig byta skjortan *dreggel*, och sen gick vi och förbi Mathilde och kollade på lite andra kläder. Jag hittade en jättesöt topp från Odd Molly, sooo cute! Och tänk er till mina nya bröst..? Så sexigt! ;)



OBS: NU BÖRJAR 118800 FRÅGESTUNDEN!!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie


Ps: glöm inte tävlingen http://stoppakissie.bloggplatsen.se/2010/01/06/2373526-tavling/

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards