stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 25 januari 2010 19:37

 

Jag vet inte om du bluffar eller inte. Strandkliniken har dessa regler: Man ska betala operationen senast 10 dagar innan operationen… Där är jag med. MEN det ska inte betalas där. Det ska betalas på plusgirokonto! Det luktar i alla fall skumt, funderade på det redan från början när du sa att du skulle gå dit för att betala. Sånt fixar man ju själv


SVAR:


För det första, vafan skulle jag lägga ut 39 000 kr för att “bluffa” för er läsare..? Snälla, så mycket betyder ni inte.. ;) Sen, ja det ska betalas in 10 dagar innan på Strandkliniken som du fint har kollat upp, men det är INTE en regel..? Det är en rutin som dom har, men eftersom udantag kan göras så fick jag betala in idag.. ;) Wonder why va..?


Sen att det ska in på plusgiro, ja det är en rutin för det är lättare för kunderna! Alla kanske inte kan ta till sig kliniken eller hur? Och jag ville betala på plats av personliga skäl, därför ringde jag kliniken för 3 dagar sedan och frågade om det var OK, och dom sa JA!


Fler frågor..? ;)

 



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 25 januari 2010 18:57

Juste.. Ska också berätta om en jättemysko tjej som hoppade på mig inne i en butik på Sturegallerian! Hon ville först kolla på min ring som jag hade, hon sa att de var snygg typ hundra gånger.. Sen ville hon pilla mig på naglarna för dom var så “vackra”.. Hon berättade att hon tyckte jag såg ut som en barbie för jag var så fixad från top till tå..? Haha, vände mig om iaf mot kassan för att slippa prata med henne..


Hon i kassan började prata om min blogg, och grattade mig för jag var Sveriges största blogg ( ;) ) och jag sa tack. Precis när jag skulle gå så hoppade hon på mig och bara “VARFÖR SA HON GRATTIS?! FYLLER DU ÅÅÅÅÅR?”, svarade att jag hade Sveriges största blogg och det var därför, då stod hon och glodde på mig med världen största leénde.. Till och med Amir blev rädd för henne så han drog i min arm så jag flög därifrån, tur det!


Jaja.. ;)


 

Lunch på RICE!

 

 

Min nya tröjja för ca 2 000 kr, MONROÉ! ;)

 

 

Nya delar till mina smycken!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 25 januari 2010 18:56

HEEEJ! ;)


- 39 000 kr.. ÅH! Mina bröst är betalade och redo för att föras in i mig! Wiho! Om 9 dagar ‘är det dags hörrni, och tur nog mår jag bättre idag! Sved i plånboken men trots det så gick jag och Amir ut på en shopping runda efterråt och åt suchi på Rice.. Kan inte leva utan sushi! Ja, det är inte ett lätt liv jag har.. Jag firade iaf mina nya bröst med lite kläder, hittade en speciellt snygg tröjja/korsett från butiken Cherie på Stureplan ..;) Den kostade ca 3000 kr, men visst var den värd det?! Åh tänk er den till my big new boobies..!! Love it!



Från Cherie, 3000 :-

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 25 januari 2010 17:48

(Mobilbloggar) -

 
Hej på er! Sitter just nu och äter just nu på RICE på Östermalm och äter sushi. Ytterst trevligt! Vi ska strax till Sturegallerian och köpa lite grejer bland annat saker till min smyckesförsäljning. Jag har fått över 120 beställningar redan. Jag viste väl att dom skulle bli populära ;) Men nu ska vi dra vidare.


Hörs senare, pusspuss!



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 25 januari 2010 17:47

Nu ska jag åka iväg till stan, Amir ska följa med mig till kliniken där jag ska betala för operationen.. DET ÄR 9 DAGAR KVAR!! Gaah! Haha, ja jag vet att jag är lite överdriven när det kommer till nedräkningen.. Hade ju till och med en nedräkning då jag skulle träffa läkaren..? Haha ;) Så sött utav mig!


Hörs senare! Ska shoppa sen.. ;)



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 25 januari 2010 17:46

Åh fick hem yttligae ett paket.. ;) Fast nu fick jag hem massa tandblekning! Äntligen! Var länge sen jag blekte tänderna och det var dags nu tänkte jag hehe.. Inte för att jag har gula tänder eller så men ni vet, jag älskar att som rör utseénde att göra!


Det är faktiskt riktigt roligt att testa nya saker och spendera en kväll på att ta hand om sig och se förbättringar! :) Tycker inte ni också det..? Jag förstår att alla kanske inte har råd med dom sakerna jag har men man kan ju alltid ha en myskväll med tjejerna med nyttiga grönsaker + dipp samt hemmagjorda masker..? MYSIGT!

 


 

Visar hur jag använder detta på onsdag i en videoblogg! ;)





Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 25 januari 2010 12:43

Åh kolla vad jag fick i  brevlådan! Inbjudan till Stockholm Fashion week! ;) Love it! Dock är det 2 dagar efter operation.. Någon som har gjort en operation som vet om man orkar gå på event som detta..?




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 25 januari 2010 11:11

Ny vecka! Sista veckan innan operationen! Åh! Ja, det betyder att jag inte får dricka alkohol (7 dagar innan operation ska man hålla sig borta från alkohol) och bli helt frisk! Mår bättre idag som tur är.. ;) Idag ska jag också betala hela operationen, ska åka strax till kliniken och ta hand om det. 39 000 kr fattigare blir jag.. Usch!


Idag ska jag också egentligen hinna med träning med min personliga tränare men vill inte riskera att bli sjukare, så ska ta det lungt. Men ett möte ska jag se till att hinna med ikväll, det är klockan 8 på Stureplan tillsamans med min vän Steffi jag ska dit med! Vet inte riktigt vad det är vi ska prata om men det blir nog riktigt spännande.. ;) Mötet är med en viss Marie, hmm..



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards