stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 29 januari 2010 07:25

Titta vad jag hittade! Ett gammalt block där jag hade skrivit ner alla mina tankar och vad som hände under mina dagar! Läste igenom det och hittade maaaassa som jag hade helt glömmt bort!


Tex som att jag hade kysst en klasskamrat till mig i min gamla skola, globen hotel och resturang! Hade helt glömt bort honom men det var en kille som kallades “raffe” och var lite udda i min klass.. Han snusade som en idiot och det tyckte jag var jätteäckligt, trots det kysstes vi efter skolan i smyg.. Han vill berätta för alla i klassen men jag sa nej, haha!


Sen var det en annan kille, I SAMMA KLASS som hette Krille, eller “Krillan” som jag också träffade! Det var därför jag inte ville berätta om att jag kysste Raffe för dom andra.. Haha, åkte iaf hem till honom en dag (han bodde lååångt ut i värmdö, herregud), dock ville han ha sex med mig då blev jag jättearg och åkte hem därifrån, haha så söt jag var eller hur?  Jag läste också nu att jag tydligen dejtade honom för att göra någon Amanda (som var emo..?) i min klass avundsjuk, och jag lyckades haha! ;)



Oj, tänk om någon skvallerblogg fick tag i blocket.. ;)

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 28 januari 2010 21:20






 Ja som ni ser försöker jag mig på en tandblekning här hemma från dentaworks! Ville inte filma när jag hade den i munnen.. ;) Ser ut som att jag har en tandställning eller nått, ser jättefult ut så jag får visa reslutatet sen!


Jag har ju testat den här tandblekningen förut men gjorde inte regelbundet som det stod i instruktionerna.. Testar igen på nytt, tycker det är viktigt att ha vita tänder.. Tycker inte ni också det? Hur äckligt som helst ju om man träffar en kille tex, han kan ju vara hur söt som helst men öppnar han munnen och har gula, äckliga tänder så kan man bli hur avtänd som helst, håller ni nte med mig? Därför träffar jag helst inte rökare eller snusare..


 Tandblekningen kommer iaf från tandblekning.com om ni också vill testa..! ;)



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 28 januari 2010 21:19


Åh jag har köpt en LV-väska! :D


Har alltid velat ha en och när vi gick förbi butiken på Stureplan idag så kunde jag inte låta bli.. Åh! Köpte speedy 35, skitsnygg och klassisk! Jag menar.. Man kan ju inte vara en av bloggarna som har en fejk LV väska I SIN HEADER?! Haha pinsamt… Väskan gick iaf på ca 5 000 kr! Välspenderade pengar om ni frågar mig!


+ Dom inne i butike var väldigt gulliga och hjälpte till, men det kan man inte säga om vakterna.. Ni skulle sätt vilken viktigpetter som stod i dörren och försökte mörda alla som gick in i butiken med sin blick *suck*. Väktare tror ju att dom äger världen tydligen..

 





Deras kvitton är till och med snygga.. ;)

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 28 januari 2010 21:17

Naaw.. Visst var bilden i förra inlägget söt?! Ja, vi lär ju ha varit ett gift par om inte Amir var bög.. Tror inte ni också det?! Haha, och eftersom jag vill inte ha barn så hade vi haft våra små hundar istället och tagit hand om dom! Skiljer sig inte från verkligheten så mycket trots allt.. Hmm.. Nåja!


Amir passade på att filma mig när jag skulle visa upp mina, öhm skills! *host host*.. Jag lovar, jag har faktiskt gått på konståkning.. ;) Jag lovar!!




  


Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 28 januari 2010 21:15


<3


Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 28 januari 2010 21:14

Nej nu ska jag möta upp my gay Amir på Kungsholmen, skönt! Då slipper jag åka själv.. ;) Han har varit här och solat i närheten så det blir ju perfekt! Skulle också ha solat om jag kunnat men etersom jag var nyss sjuk och har operation om 6 dagar så är det kanske inte så smart att sola innan och riskera att bli sjuk – igen..


Ja ja, nu ska vi åka skriskor! Haha, var huuur länge sen som helst jag åkte så det blir spännande att se hur det går.. ;) Var dock proffs förut, kunde göra piruetter osv! Perfekta lilla isprinsessan, passar min personlighet också.. ;) Nej jag bara skoja, är jättesnäll..

 

 

 

Hörs sen, önska mig lycka till!

 




Söt outfit va..? Måste ju vara snygg på isen också såklart..

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 28 januari 2010 21:13

Gick nyss och hämtade ut yttligare ett paket till moi.. ;) Paketet kom fråm http://eleven.se , hade ju beställt lite saker därifrån förut.. Remember..?






Kapslar som man ska äta, en varje dag! Den gör så att huden blir bättre och man får färre finnar.. Bra va?! Det var över 70 % tror jag som hade fått synbart finare hud, hoppas jag hör till den procenten haha! Dock får jag börja med dom här först efter operationen.. Får inte ta några tabletter innan, vill inte riskera att något ska gå snett!



För håret! Har hört väldigt bra om den här produkten,”Philip B rejucentating oil”. Den är till för håret och ska tydligen göra underverk! Kan behövas till mitt blonderade hår..?







Berättar mer om reten av produkterna sen!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 28 januari 2010 21:10

  


Åhh! Nu är det bara 6 dagar kvar tills operationen.. Jag är inte nervös längre, konstigt.. Kanske kommer tillbaka senare dom sista 2 dagarna innan själva operationen men just nu är jag lungn! Är inte rädd för själva operationen, jag menar man är ju nersövd under hela tiden och min kompis sa att det känns som att man endast har sovit i en sekund! Så tänk er, somna in och vakna upp med nya bröst! Haha! ;)


Pratade nyss med min läkare och hon lungnade ner mig och berättade att det blir en storlek D, jag ska inte oroa mig. Vi har dock bestämmt oss för ett liiiite mindre implantat så jag slipper ligga på gränsen mellan D och E..! Känns mer säkert, håller ni inte med mig?


Sen pratade jag även med min vän Bella som har operarat sig, enligt henne känns smärtan efter operationen som en kraftig träningsvärk, och det har jag upplevt flera gånger efter att ha träffat min personliga tränare ju.. ;) Så det blir nog hur bra som helst!!


*Längtar!!*




  



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards