stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 28 januari 2010 21:02



  


  




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 28 januari 2010 11:30

  

 

Ordningsvakten Fadde, med BOTOX!!

 



Jahap, nu ser vi inte bara kända bloggerskor som mig själv spruta in saker i ansiktet, utan även manligare, mindre kända (i detta fall någon som har haft sex med en känd..)  som testar på det! Vad tycker ni om det..? Ni har starka åsikter om att jag använder mig av skönhetsprodukter som restylan men vad tycker ni om killar.. Blir det bara just too much kanske?


Personligen.. I LOVE IT! Att killar också känner sig ansvariga över sitt utseénde och inte bara tjejer. Sen fine, vissa killar går ju för långt precis som tjejer men det hör väll till..? Det är ju trots allt 2010 nu! Min lillebror disskuterar muskelimplantat tex.. Jag tycker det är läskigt, det är för jag har så svårt att tänka mig att lägga in saker i armarna, men vad skiljer det sig från min bröstoperation jag ska göra nästa vecka..? Nej, ingenting egentligen!


Undra vad jag hade gjort om jag var kille..? Hade jag sprutar in fejkade muskler och spraytanat mig eller hade jag varit en riktig karl som hade tränat stenhårt på gymmet varje dag och trots det envisats om att jag inte var fåfäng..? Fåfänga finns i många stilar, fejk and less fejk..

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 21:27

Konersation mellan mig, pappa och radion..



  




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 20:50



  

  



HAHA!

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 19:39

Kommer ni ihåg “tröjjan”, eller ja rättaresagt korsetten jag köpte? Nerdelen är korsett och sen är den som en bh över brösten! Snygg va?! Dock hoppas jag att den fortfarande passar efter att jag har operarat mig.. Frågade i butiken om den kunde hålla upp en storlek D på brösten och det sa hon att den kunde, så får hoppas på det! Slipper ju bh i den sen.. Men mina bröst lär ju vara hur snygga som helst efter operationen så det gör ju ingenting.. ;)


Men frågan är nu.. Är den värd 3 000 kr som jag spendera på den? Jag tycker det, sålänge jag kan ha den efter operationen såklart haha! Men annats får jag gå till en skräddare och ordna plats för mina nya bröst.. ;) Eller håller ni inte med mig kära läsare?




Fast ska nog inte ha Ed Hardy mjukisbyxor till den sen.. ;)

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 18:53


.. nu Gina Tricot!!

 

HAHA! Yes, ätnligen sätter dom dit gina tricot.. ;) Jag har nog beskrivit mitt hat mot den butiken och svurit på att jag aldrig ska handla någonting i den butiken, så hoppas fler männsikor förstår nu att man inte ska handla på b-butiker med kass kvalite! Dessutom är gina tricots reklam supertöntiga + retucherade, har ni sätt gina-modellen i verkligheten?! 


Nej men detta är kul, det var inte deras reklam mot mig som bloggare.. Jag menar, att göra en hel reklam riktat mot mig..?! Come on, jag vet att jag är Sveriges största bloggerska men ändå..



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 18:52

*pust*.. Vilken tur att jag inte följde med till Argentina.. ;) Hittade en av mammas pojkar tjejernas blogg som är där nere just nu, ni vet hon med konstigt ansikte och läskigt stora bröst..? Ja, hon var tydligen väldigt stolt över att få åka med Sveriges största bloggare dit.. Haha men så blev ju inte fallet, TYVÄRR Jane.. ;)


Hittade också på en annan bloggare som är där nere just nu att det är ett ghetto dom bor i, och det är ju sooo not kissie-style, håller ni inte med mig? + Att fula strippan Izzy är där, haha dom 2 skulle ju klämma sönder mig mellan deras gigantiska fläskpattar!! USCH!




Inlägg 1:


Inlägg 2:



Inlägg 3:




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 27 januari 2010 18:50




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards