stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 20:36

Påminn mig att inte gå ut med min pojkvän på stan igen..




Texter & Bilder Kommer från Kissie


Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 20:35

Förutom mina nya shepards som jag köpte så köpte jag också lite underkläder och en söt tröjja från ****, dock kom jag på när jag kom hem att jag gar en likadan fast randig?! Men man måste kunna variera sig lite, eller vad säger ni..? ;) Förr i tiden hade jag inga problem med att ha samma outfit flera gånger om, nu känns det nästan lite äckligt.. Tycker inte ni också det, eller ja ni med mycket kläder som jag?

 

Jaja! Blev inte så mycket shoppande idag alltså, jag hade med mig min pojkvön också – han köpte ett par superläckra skor från D&G, so hot!


 

500 kr

 

 

Trosor, strumpor och foundation!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 17:21



Japp, ni för tiden älskar tidningar att snacka skit om bloggerskor! Hmm.. Vad kan det bero på? Att vi har fler läsare än vad dom någonsin kommer få..? Jag tror det, avundsjuka drabbar inte endast andra bloggerskor, drabbar dom bakom tidningar, som i detta fall SOLO. Här snackar dom skit om både mig och Amir.. Om mig står det såhär:


“Kissie driver Sveriges största blogg och är

förebilden till de andra, nya provaktionsbloggarna.

Tjänar enligt sig själv extremt mycket penga,

blir igenkänd vart hon är går, och har

oskulden bervarad. Allt enligt hennes själv alltså.”


Ja, dom drar upp att jag är oskuld och min rikedom. Fine, men vad f*n har det med att jag är oskuld med det här att göra..? Haha, ni ser? Ren avundsjuka från personen som skrev den här korkade artikeln i hopp om att få fler läsare.. ;) Synd, synd att tidningar ska gå ner till bloggarnas nivå. Jag menar, vi bloggar är inte kända för att skriva politisktkorrekt!



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 17:19

.. CHECK !





Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 15:22

Omg.. Ska shoppa.. IGEN! ;) Haha, ska åka in till stan helt osminkad och ofixad. Är fortfarande lite sjuk, så det är därför.. Jag menar det är sooo not kissie-style.. Min pojkvän kommer in till stan också, mysigt! Vi ska kolla bhar och jag ska köpa nya UGGs, mina är helt förstörda?!


Hörs sen!




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 12:51

'



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 26 januari 2010 11:11

God morgon!


Hej hörrni, sry för jag inte hann uppdatera mer igårkväll men efter mötet så drog jag vidare till min lillebrors Peter spelning, ja det visste ni kanske inte men han spelar nämligen gittar och sjunger därför uppträde han på en krog på söder igår! Han var jätteduktig och jag såg till att skrika “alla ni andra suger!!” innan vi gick.. Bara för att.. ;) Alla var skitsura där inne, förstod inte riktigt men jag antar att det var för att vi inte är vana att vara på söder..? Hmm, undrar om sånt syns på folk? Kan ha varit dom dyra kläderna som avslöjade mig också..


Direkt efter gick jag, Rosanna, Amir och Niklas på bio! Vi såg “instäng 2″ som sög! Usch, jättedålig film! Hade absolut ingen handling och även där var männsikor superbittra..?! Vad hade folk emot bloggar igår kan man undra haha.. ;) Ja, iaf efter filmen åkte jag direkt hem och gick och la mig, måste ju bli frisk inför operationen..!!





Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 25 januari 2010 21:02

Måste springa iväg på ett möte nu som är på Stureplan, ska dit som sagt tillsammans med Steffi! Vi ska träffa upp Marie Plosjö faktiskt för detta möte.. Spännande va..? ;) Ja hmm.. Vad tror ni vi ska tala om? Jaja.. Hörs efter!



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards