stoppakissie

Alla inlägg under januari 2010

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 20:08

Faan!! Min hals har blivit värre sen igår och nu är det 10 dagar kvar till operation! Jag ska som tur träffa upp min pojkvän snabbt som har tydligen någonting som funkar jättebra för oss med kännsliga halsmandlar. Jag har så att, såfort jag blir sjuk så sväller halsmandlarna upp och jag får jätteont, + att jag ser ut som en jäkla hamster gör ju inte saken bättre heller..


Och ni som har opererats vet att man inte får vara sjuk när man ska sövas ner, då ställer gärna läkaren in det. Men jag hinner bli frisk på 10 dagar, men det känns så typiskt!





Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 11:33

God morgon!


Hittade ett klipp med Hedi Montage, som ni alla vet vid det här laget genomgick 10 operationer under en och samma dag (!!). Det är ju helt sjukt kan man ju tycka – men förståligt. Jag som själv ska göra bröstförstorning förstår verkligen henne, men jag förstår dock inte hur man kan vilja risskera sitt liv för att se bättre ut..?


Jag ser en plastikoperation som någonting man gör för sig själv, för att bli glad, nöjd(are) osv! Det hör inte riktigt ihop med att riskera sitt liv, håller ni inte med mig..? Därför tycker jag att Hedi faktiskt har gått över gränsen, hade inte inte tyckt det om hon hade spridit ut operationerna så hennes kropp inte hade behövt nästan ge upp! Håller ni inte med mig?




Texter & Bilder Kommer från Kissie

 
Av Personligt Personligt - 23 januari 2010 22:22


Ja såhär såg det ut efter att jag igår tipsade om min nya ring! Helt SLUTSÅLT! Ni som tvivlar på att jag är trendsättare, ja där ser ni.. ;) Det här händer stort sätt varje gång jag tipsar om en produkt, men som sagt är jag ju trots allt Sveriges största bloggerska.. Min påverkan på folk är rätt stor! Så alla företagare som vill nå mig maila mig på alexandranilsson@live.se!



Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 23 januari 2010 19:42


Åh nu är det 11 dagar kvar!! Nu på måndag ska jag förbi kliniken en sista gång innan jag ska opereras. Jag ska betala in 39 000 kr (aj aj..) och be om att få kolla på implantaten en sista gång! Är lite osäkar på storleken och ska dubbelkolla med läkaren om hur stora mina bröst faktiskt blir efter operationen!

 

Förutom det har jag börjar dock bli lite sjuk, ska stanna hemma ikväll och köpa massa medecin imorgon. Som ni kanske vet får man inte opereras sjuk, man får inte bli nersövd då! Men jag hinner bli frisk på 11 dagar.. ;) Sen får jag inte heller dricka någon mer alkohol fram till operations dagen nu heller! Igår var alltså sista kvällen..


Usch, det börjar verkligen närma sig och jag är jättenervös! Har fått massa mail från läsare som själva har opererats och dom berättar roliga historier om hur dom har mått efter och saker som kan hända..


 

Tänk om nått sånt här händer..?!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 23 januari 2010 18:59

Juste, skulle visa min nya väska som jag fick från http://chique.se också.. ;) Den är från friis&co och den är i grönt! Coolt va? Lite annorlunda och jag tror den blir supersnygg till sommaren! Tror inte ni också det? ;) Lite färg skadar ju aldrig (dock inte i håret, det ska vara vitt haha!).. Vad tycker ni om min nya väska?




Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 23 januari 2010 18:56

Hittade en videoblogg från igår när vi var hemma hos Steffi på Östermalm och förade innan vi skulle ut och festa! Eller ja, rättare sagt innan kvällen blev förstörd av ett galet fan.. =/ Nej men hemma hos Steffi var det iaf mysigt och vi gjorde drinkar, dansade runt i hennes kök och hade roligt!  ;) Kanske jag som ska se till att hålla i nästa förkrök hemma hos mig här på Kungsholmen..? Hmm..


Jaja, iaf det var den sista kvällen jag kunde vara ute och dricka eftersom jag får inte dricka dom närmsta dagarna innan operation! O-m-g.. Det är 11 dagar kvar!! Åååååh så nervös! 




Ja, jag överdriver.. Or do I..? ;)


Drinks!

 

Rosanna darling!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Av Personligt Personligt - 23 januari 2010 18:55

Hann inte öppna alla pekt igår från http://chique.se igår! Det innehöll massa armband + några ringar till. + Väskan såklart som jag ska visa sen! Gissa om det fick mig på bättre humör..? ;) Aatt vara Sveriges största bloggerska var inte så farligt trots allt haha! Älskar att få saker hem i brevlådan varje dag..









Nice huh..? ;)


Från http://chique.se som sagt!

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards