stoppakissie

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Jag för några år sedan (bilder)..

Av Personligt Personligt - 24 januari 2010 21:14

         


Innan playahead stängs ner för gått (dvs den 1a mars) så ska jag lägga upp alla bilder från min album där så ni kan se hur jag såg ut för några år sedan, innan Kissie föddes.. ;)  Det finns fler längre bak i bloggen till er som missade dom! Sida 4 tror jag det var..

 

————————————————————————————————-

 

 



Här har vi en bild med 2 klasskamrater från min första skola som jag gick i, Sarah och Anton! Det var min första hemmafest här på Kungsholmen (ca 6 år sedan nu kanske..?) och min sista haha! Det slutade med att det var ca 70 personer inne i lägenheten, polisen kom, någon hade satt på gasen så tur att polisen kom faktiskt (annars hade väll lägenheten exploderat och det hade inte funnuts någon kissie!)! Dagen efter kom min pappa bror (pappa var bortrest) och hjälpte till att städa undan, det var snus i taket och på väggarna.. *usch vilket folk man kännde då*



Såhär såg mitt hår ut också en gång i tiden! Mörkbrunt med lite röda skiftningar, syns inte så tydligt på bilden eftersom jag använde mig av min uråldriga cam på pappas dator i våran extra hall (ja, vi bor så stort så vi har 2 hallar.. ;) )! Men visst var det snyggt? Samma frisyr som jag har nu för tiden mer eller mindre men betydligt mörkare!





Jag och Claudia hängde på ung 08 sommar, efter sommar! Här hade vi varit inne i ett tält och målat, det här är Claudias teckning om jag inte mins fel och det är Claudia till vänster och jag till höger haha!





Jag och Sarah (hon från första bilden längst upp) var väldigt bra vänner utanför skolan också och hängde på UNG 08 under sommaren vi med. MEN SER NI VAD JAG HAR PÅ MIG?! Gult hår, någon svart tröjja, röda fula shorts från h&m och sedan puma skor i svart och gult till det..?! Sen inte för att glömma min blekhet.. Herregud.. Men minns iaf att jag var jättestolt när jag hade hittat den här “smygbilden” och använde den på playahead hela tiden.. ;)




Jag  (till höger) och Sarah igen i Romme med klassen! Här hade jag brunt hår, ser ni? ;)




Jag och en tjej som hette Ida.. Minns inte hur jag lärde känna henne men hon stötte på min lillebror hela tiden genom att visa sina bröst. Värre fjortis fick man leta efter då, hon hade en “lek” där man visade bhn varje gång man såg en röd bil.. Haha!



Oj oj, jag gillade EMOS en gång i tiden. Han på bilden heter Niclas och var min stora kärlek! Hon bodde dock inte i Stockholm och var olyckligt kär. Han bodde ut i skara typ (bland kor) och jag hade köpt biljetter till honom en dag, men missade tåget och grät i en hel dag nästan haha! Vet inte hur det är med honom idag.. Säkert skärt sönder armar och ben, HAHAHA så hemsk jag är.. ;)




Här går jag runt och håller hand med en kille från en hemmafest *vill inte nämna hans namn*.

 

 


Här har vi tydligare bild på när jag var brunett, har visat den förut för länge sedan (kommer ni ihåg..?), ja jag kommer iaf ihåg när jag tog den där bilden haha! Hade satt kameran på självutlösaren på en stol och satt och posade sådär i minst 10 sekunder! Det var dessutom i min förra, lilla mini-säng! Haha så sött.. ;)




Haha 2 idioter som jag och Claudia umgicks med förut.. Dom gick i hennes skola och vi var på bio med dom och gick runt på olika hemmafester! Träffade på dom förut btw.. Dom såg likadana ut!

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

 
 
Pinkey

Pinkey

24 januari 2010 21:49

hon passade fan så bättre brunett

http://bstrom.bubbleroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Personligt Personligt - 17 mars 2010 18:08

Nää...vet ni vad kära StoppaKissie läsare...   Ja ger upp denna blogg nu, ja har gett de så många chanser nu, men de går inte bättre för de.   Så, ja...Jag får TACKAR för mig...och hoppas att de kanske finns någon annan där ute som tar tag i ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:22

Nej vad roligt, titta vad jag hittade när jag läste runt lite på aftonbladet.. *hihi*, inte så ovanligt nu för tiden att jag kan sitta och läsa om mig själv! Kan ibland ta några sekunder innan jag lägger märkte till att den som dom nu kallar Sveriges...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Jag ser rätt full ut på bilden.. Tycker inte ni också det? Haha!     Snart åker vi tillbaka! Glöm inte att tävlingen avslutas den 23e!         Texter & Bilder Kommer från Kissie ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Hej igeen!     Hemma igen, så skönt.. Så jäkla kallt nu mot kvällen, brr!! Och jag som bara hade skinnjacka, men vill man vara fin så.. *hihi*! Vi började iaf fimla på Strueplan, gick jättebra och det var jättreroligt! Många söta bloggläsare k...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:20

Nu kilar jag iväg och ska möta Steffi, vi ska träffas på Stureplan nu och filmas lite! Så vill ni komma med lite är det bara att vara vid Stureplan om ca 30 min! Ska nämligen möta upp lilla Steffi vid Svampen!     SES DÄR!          ...

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards