stoppakissie

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Ett jobbigt samtal senare..

Av Personligt Personligt - 28 februari 2010 21:34


Så har jag bestämmt mig för att blogga mer imorgon. Jag funderar på.. Ja, allt möjligt! Tex som det här med Amir, att vi två är osams. Jag känner inget behov av att skriva elaka saker om honom, men ändå gör jag det “för han började”. Jag vill inte ha bloggbråk, jag vill ännu mindre att han ska skylla på att “kissie har tagit över alexandra” för det vet ALLA att det inte stämmer. Inte någonstans, och att slänga den kommentaren tyckte jag var lite fantasilöst, som att han endast hade läst min blogg under hela våran vännskap!


Andledningen till varför vi började bråka är för att han började prata om mig bakom min rygg, och jag kanske inte gjorde det bästa jag heller när jag valde att visa hur arg/ledsen jag blev genom att skriva ett inlägg – det första jag gjorde. Men jag ringde sen, det gjorde jag och försökte lösa det.. Men sa aldrig iof förlåt – för hur skulle jag kunna göra det när jag var så arg? Jag anser att snacka skit om en vän är som att vara otrogen i ett förhållande.


Bara det visar att jag verkligen tycker om Amir, men ärligt talat så på sista tiden har jag fått en magklump nästan varje gång vi sågs – säger inte detta nu för att ge tillbaka på något sätt men jag tyckte han ändrades. Men vem vet, han kanske gjorde det med flit för att kunna putta bort mig? Tydligen så var det lite jobbigt att jag fick alla bra annonser och pengar, när vi jobbar med samma killar. Men är det egoistiskt att tänka, jobb är jobb – och då ser jag det som att jag har gjort honom mer känd än vad han skulle annars ha varit. Och sen att vi är vänner utöver bloggarna..? Går det? Kan vi bli vänner igen?


Sen funkar det inte längre så bra med mina kännslor heller.. Har pratat med min kille hemma i Sverige och grät för jag vet inte vad jag ska känna längre. Hur vet man att när det är OK att inte vara pirrig i magen när man ses längre..? Varför är jag inte nykär år efter år..? Och varför ska man vara med någon man bara kan älska och inte vara kär i..? Vill inte åka hem, då vet jag att jag kommer tillbaka till verkligheten (även om jag påmins om den här också tack vare alla läsare..) .




Bloggar mer imorgon, mår inte bra..





Texter & Bilder Kommer från Kissie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Personligt Personligt - 17 mars 2010 18:08

Nää...vet ni vad kära StoppaKissie läsare...   Ja ger upp denna blogg nu, ja har gett de så många chanser nu, men de går inte bättre för de.   Så, ja...Jag får TACKAR för mig...och hoppas att de kanske finns någon annan där ute som tar tag i ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:22

Nej vad roligt, titta vad jag hittade när jag läste runt lite på aftonbladet.. *hihi*, inte så ovanligt nu för tiden att jag kan sitta och läsa om mig själv! Kan ibland ta några sekunder innan jag lägger märkte till att den som dom nu kallar Sveriges...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Jag ser rätt full ut på bilden.. Tycker inte ni också det? Haha!     Snart åker vi tillbaka! Glöm inte att tävlingen avslutas den 23e!         Texter & Bilder Kommer från Kissie ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Hej igeen!     Hemma igen, så skönt.. Så jäkla kallt nu mot kvällen, brr!! Och jag som bara hade skinnjacka, men vill man vara fin så.. *hihi*! Vi började iaf fimla på Strueplan, gick jättebra och det var jättreroligt! Många söta bloggläsare k...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:20

Nu kilar jag iväg och ska möta Steffi, vi ska träffas på Stureplan nu och filmas lite! Så vill ni komma med lite är det bara att vara vid Stureplan om ca 30 min! Ska nämligen möta upp lilla Steffi vid Svampen!     SES DÄR!          ...

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards