stoppakissie

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Att folk kan vara så besatta utav mig.. =/

Av Personligt Personligt - 23 januari 2010 11:55

(02:42) – Hemsk kväll -


Usch.. Jag har aldrig tänkt på hur besatta vissa männsikor kan bli utav än! Ni skulle bara sätt ikväll hörrni.. Det började med att min killkompis skojjade runt med sig kamera (han var fotograf på festen) och jag ville inte vara med på bild, så jag höll för ansiktet och gick iväg..


Då tar den här tjejen ifrån hans kamera och börjar fota mig..? Jag ber henne självklart att sticka iväg och sluta fota mig eftersom jag inte känner henne. Jättekonstig! Men hon slutar inte fota mig, utan hon närmar sig oss istället och tar bilder på Amir och dom vid mitt bord. Rosanna blir skitförbannad och ställer sig upp och ber henne en gång till at gå där ifrån, tjejen lyssnar inte och stirrar på mig medans hon skriker “varför får jag inte ta bilder på dig för?!!” och jag tycker bara hon verkar läskig så jag vänder bort ansiktet och ber dom andra putta bort henne från mig.


Rosanna puttar alltså då bort henne från mig men då blir hon helt rasande..?! Hon flyger på Rosanna som en apa och försöker slå henne?! Jag antar att hon försöker komma åt mig så jag går en bit därifrån. Hon börjar dock springa efter mig och hon håller fast i min arm och säger att hon vill vara min vän och jag ska sluta springa ifrån henne? Hennes blick var nog dock det läskigaste jag sätt, hon ville inte släppa taget om min arm och jag ber henne släppa mig men det gör hon inte. Då kommer några andra och puttar bort henne yttligare en gång från mig..


Jag eskoteras ut med 5 vakter som skyddar mig och hon fick åka in till polisen.. Hoppas hon nyktar till eller förstår vad hon håller på med för sådär gör man inte, vare sig om jag är känd eller inte..?! Männsikor förstår nog inte hur läskigt det kan vara för mig som allmän person när männsikor närmar sig än med en besatthet i blicken.. Tänk er själva när ni är på stan och ser folk som kanske tittar lite extra på dig och du börja undra “oj varför tittar dom på mig, tycker dom att jag ser konstig ut eller har dom hört någonting om mig..?”, ja tänk er sen då mig som har hela stan som vänder sig om när man går förbi.  Usch, har verkligen inte lust att gå ut på ett tag nu alltså..

 

 

 

Texter & Bilder Kommer från Kissie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Personligt Personligt - 17 mars 2010 18:08

Nää...vet ni vad kära StoppaKissie läsare...   Ja ger upp denna blogg nu, ja har gett de så många chanser nu, men de går inte bättre för de.   Så, ja...Jag får TACKAR för mig...och hoppas att de kanske finns någon annan där ute som tar tag i ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:22

Nej vad roligt, titta vad jag hittade när jag läste runt lite på aftonbladet.. *hihi*, inte så ovanligt nu för tiden att jag kan sitta och läsa om mig själv! Kan ibland ta några sekunder innan jag lägger märkte till att den som dom nu kallar Sveriges...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Jag ser rätt full ut på bilden.. Tycker inte ni också det? Haha!     Snart åker vi tillbaka! Glöm inte att tävlingen avslutas den 23e!         Texter & Bilder Kommer från Kissie ...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:21

Hej igeen!     Hemma igen, så skönt.. Så jäkla kallt nu mot kvällen, brr!! Och jag som bara hade skinnjacka, men vill man vara fin så.. *hihi*! Vi började iaf fimla på Strueplan, gick jättebra och det var jättreroligt! Många söta bloggläsare k...

Av Personligt Personligt - 16 mars 2010 19:20

Nu kilar jag iväg och ska möta Steffi, vi ska träffas på Stureplan nu och filmas lite! Så vill ni komma med lite är det bara att vara vid Stureplan om ca 30 min! Ska nämligen möta upp lilla Steffi vid Svampen!     SES DÄR!          ...

Presentation

Hej!
Efter att vi blev avstängda från Blogg.se så håller vi hus på bloggplatsen.se istället.
Vi var två personer innan men nu är det bara jag som ska se om jag kan driva denna bloggen för eran skull....
TYCKER NI INTE OM DEN BEHÖVER NI INTE VARA HÄR!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards